Booking.comUSD 171
FindHotelUSD 159
ZenHotels.comUSD 184
Anmeldt 7. august 2021

Superiorrommet vi fikk var godt romslig til tre personer. Ikke helt moderne, men rent og greit.
Frokosten var midt på treet, ikke noe ekstra og jeg savnet grovt brød og knekkebrød.
Spisesalen bar preg av at det var en hvalfangstby, med mange detaljer fra den tiden og det var flere rom/bysser man satt å spiste i. Det luktet av tauverk, noe som forsterket opplevelsen.
Vi parkerte ved kirken, men der var det bare lov å stå i tre timer på dagtid. Nede ved sentrum/havnen er det en stor uteparkering hvor det ikke er (tror jeg) begrenset parkeringstid. Det tar ikke lang tid å gå derfra til hotellet.
Hyggelig, sentralt og fint hotel og jeg kommer gjerne igjen.

1  Takk, 92tonet
Anmeldt 1. august 2021

Nydelig hotell, fantastisk service i resepsjonen med mange gode tips om plasser å spise å ellers om byen..
Men forbedrings potensial :
var ikke signal på TVen vår så fikk bytta rom dagen etter,der var det ikke lys i lampene ved sengen meeeen TVen funka
Frokosten er gjennomsnittlig helt innafor men frokost vertene burde vært oppjustert noen hakk... Vimsete,ikke kontroll ,treg med å fylle på,spurte man etter mer melk eller juice så var det kommer så fort vi kan litt anspent,burde delt opp bord sånn at man kunne sitte 2 og 2 og ikke ta opp ett 4'er bord om vi bare er 2 stk...
Lang kø for å få spist noen tok med mat opp på rommet,
Ser at hotellet bærer preg av veldig slitte/skitne vegg til vegg tepper både i 2 og 3 etg... Å slitte rom som godt kunne vært malt opp.. men renholdet var helt upåklagelig.. at man bruker såpe / shampoo fra rituals forteller jo om noen som ønsker å oppgradere men at ting kanskje må tas i etapper..

Takk, yvonnepR2270QC
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Varmt rom uten klimaanlegg og få fasiliteter ellers (kun håndsåpe i dusjen gir feks et unødvendig kjipt inntrykk) . Slitne korridorer og litt vanskelig å finne fram i et bygg som nok er påbygd i etapper. Kveldsmaten bar preg av å være litt tilfeldig sammenrasket. Gjennomsnittlig frokost. Hyggelig og serviceorientert betjening trekker opp, sammen med pen fasade og sentral beliggenhet i rolig strøk.

Romtips: Ta med sjampo, og be om et rom som der ikke sola står rett på.
Takk, Curious36899633304
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet. God frokost. Bodde i andre etasje, lite støy men veldig varmt på rommet til tross for åpent vindu. Behagelig seng og grei størrelse på rommet. Lettvint med parkeringskjeller under hotellet, og ok pris på parkering.

Takk, eliserrr
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Koselig hotell sentralt i Sandefjord
Rent og pent og hyggelig rom i 5. etg med vinduer ut i stille bakgård.
Deilig frokost og hyggelig betjening

Eneste som mangler er en ordentlig kaffemaskin så man kan få seg en espresso eller cappuccino om morgenen☕️

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 358annkatrinp