ScandicHotels.com
Anmeldt 19. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Hotellet har rom med god størrelse og innbydende design.Godt renhold
Vennlige ansatte ,og store fine fellesarealer

Frokosten er meget bra med godt utvalg av sunne alternativer

Vil absolutt anbefale hotellet

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Cirkeline74
Anmeldt 28. oktober 2018

Vi hadde et superior rom ut mot parken. Dette bar preg av å være relativt nylig renovert, og badet var stort og pent. Frokosten er fantastisk, med et kjempeutvalg på buffeten.

Beliggenheten er sentral, med kort gangavstand til både Brygga, og sentrum.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 547h_varda
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Topp opplevelse med god service og bra rom. Hadde rom mot parken hvor det var musikkfestival. Hyggelig med musikk men det ikke stille før midnatt. Trekker litt ned å måtte betale for parkering rett utenfor hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, vvel
Anmeldt 8. oktober 2018

Vi skulle reise fra Torp tidlig på morgenen og tok første natten her. Sov godt på familierom, veldig greit med parkering i kjelleren og fikk med oss en flott frokostpose ved avreise i 4 tiden på natten.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, kristint783