ScandicHotels.comUSD 149
Expedia.comUSD 148
Trip.comUSD 150
Anmeldt 4. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thomas Ø, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Anmeldt 26. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thomas Ø, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Overnattet i bygg mot park. Nyoppusset og fint rom, med romslig og godt bad. Mye støy fra ventilasjonsanlegg, men det lot seg skru av om natten. Anbefaler hotellet å montere sikring på vindu. Det er langt ned. Standard og god frokost. Trekker opp at hotellet har en velsmakende restaurant. Prisen er høy i forhold til det du får igjen. Kan servere en vegetarrett. Den varierer etter hva som er tilgjengelig. Den synes derfor å være noe tilfeldig. Restauranten kan med fordel være oppmerksom mot gjestene også når de er ferdig å spise. Hotellet er fint og sentralt plassert.

Reisetype: Reiste alene
Takk, ninasteenl

Hei

Tusen takk for fyldig og konstruktiv tilbakemelding. Jeg deler den med alle mine kollegaer, flere viktige poenger her:)

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Mvh
Team Sandefjord

Anmeldt 19. november 2018

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Hotellet har rom med god størrelse og innbydende design.Godt renhold
Vennlige ansatte ,og store fine fellesarealer

Frokosten er meget bra med godt utvalg av sunne alternativer

Vil absolutt anbefale hotellet

1  Takk, Cirkeline74