Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 158
Vio.comUSD 158
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vi er 4 tidligere kolleger som i mange år har møttes til et hyggelig lutefisklag i A la carte restauranten på Hotel Scandic Park Hotel. Iår var det skuffende kvalitet på lutefisken som var tørr og dårlig bearbeidet. Ertestuingen føltes som betong og potetene smakte som om det var varmet opp på nytt. Ikke særlig imponert denne gangen dessverre. Neste år prøver vi Hotel Kong Carl som har vært vinneren på lutefisk i Sandefjord i 2018.

Takk, Aabollia
Thomas Ø, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei

Takk for tilbakemeldingen. Beklager så mye at Lutefisken ikke var som forventet denne gangen. Vi får generellt sett veldig mye god tilbakemelding på maten vår, så dette var veldig uheldig.
Håper dere også sa fra til hovmester/servitør ved bordet slik at dere fikk en kompensasjon.
Setter pris på tilbakemeldingen og deler den med mine kollegaer. Vi gjør vårt beste for å alltid levere topp kvalitet på maten som går ut fra vårt kjøkken, veldig lei for at vi ikke fikk til det denne gangen.

Håper dere uansett tar sjansen på å komme tilbake til oss ved en senere anledning.

Riktig god helg

Mvh Team Sandefjord

Anmeldt 4. desember 2018

Anmeldt 26. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thomas Ø, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Overnattet i bygg mot park. Nyoppusset og fint rom, med romslig og godt bad. Mye støy fra ventilasjonsanlegg, men det lot seg skru av om natten. Anbefaler hotellet å montere sikring på vindu. Det er langt ned. Standard og god frokost. Trekker opp at hotellet har en velsmakende restaurant. Prisen er høy i forhold til det du får igjen. Kan servere en vegetarrett. Den varierer etter hva som er tilgjengelig. Den synes derfor å være noe tilfeldig. Restauranten kan med fordel være oppmerksom mot gjestene også når de er ferdig å spise. Hotellet er fint og sentralt plassert.

Reisetype: Reiste alene
Takk, ninasteenl

Hei

Tusen takk for fyldig og konstruktiv tilbakemelding. Jeg deler den med alle mine kollegaer, flere viktige poenger her:)

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Mvh
Team Sandefjord