Orbitz.com
ScandicHotels.comUSD 162
Anmeldt 17. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Flott julebord med en mengde delikate kalde retter. Jeg rakk ikke innom varmrettene før et lekkert dessertbord fristet.
Rødvinen av type Barbera de Asti smakte nydelig til maten.
Ville foretrukket å spise nede i restauranten, men det var så fullt at vi hadde fått bord i bankettsalen.
Litt vanskelig med lyd, på så mange og store bord.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, ReidarB30
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vi er 4 tidligere kolleger som i mange år har møttes til et hyggelig lutefisklag i A la carte restauranten på Hotel Scandic Park Hotel. Iår var det skuffende kvalitet på lutefisken som var tørr og dårlig bearbeidet. Ertestuingen føltes som betong og potetene smakte som om det var varmet opp på nytt. Ikke særlig imponert denne gangen dessverre. Neste år prøver vi Hotel Kong Carl som har vært vinneren på lutefisk i Sandefjord i 2018.

Takk, Aabollia
Thomas Ø, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei

Takk for tilbakemeldingen. Beklager så mye at Lutefisken ikke var som forventet denne gangen. Vi får generellt sett veldig mye god tilbakemelding på maten vår, så dette var veldig uheldig.
Håper dere også sa fra til hovmester/servitør ved bordet slik at dere fikk en kompensasjon.
Setter pris på tilbakemeldingen og deler den med mine kollegaer. Vi gjør vårt beste for å alltid levere topp kvalitet på maten som går ut fra vårt kjøkken, veldig lei for at vi ikke fikk til det denne gangen.

Håper dere uansett tar sjansen på å komme tilbake til oss ved en senere anledning.

Riktig god helg

Mvh Team Sandefjord

Anmeldt 4. desember 2018

Anmeldt 26. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thomas Ø, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018