Expedia.comUSD 156
ScandicHotels.comUSD 156
TripadvisorUSD 156
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Scandic Sandefjord er et flott hotell sentral i Sandefjord med vakker utsikt mot havna. Hyggelig service i både resepsjonen, restaurant og bar. Fint superiorrom, dog kunne vi ønsket oss 2 godstoler på rommet. Hotellet serverer etter min mening landets nest beste Hotell frokost, kun slått av Scandic Nidelven i Trondheim. Scandic Sandefjord kan tilby vakker restaurant med hyggelig betjening. Egen omelettkokk. Buffén har rikt utvalg av varme og kalde retter og alt er fresch og innbydende. Godt utvalg av varme og kalde drikker. Likevel har jeg ett par tips til å løfte Buffén ennå ett hakk. 1. Tilby vanlig bacon til de som ikke spiser stekt egg eller de som ikke tørr å ta disse skivene fra de stekte eggene. Varmt vann fra kolbe som er lekker bør være varmere og de kjedelige krusene bør byttes ut med koselige kaffekopper og tekopper som passer den ærverdige restauranten bedre. Ellers anbefales hotellet og frokosten på det varmeste. Og bor du i nærheten, vet du at du kan kjøpe kun frokost? Luksus i hverdagen

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, 283ole1984
Anmeldt 9. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 27. desember 2018

Jeg har bodd her noen ganger. De har en nybyggd fløyel som har nydelige rom, spør om å få sove i noen av disse. En stor swimming pool og en steam sauna har dem også.
Hotellfrokosten er blant de beste i Norge, ingen spøk. De har vunnet Twinings prisen for beste frokost i vestfold, og trolig mer. Mesterkokken heter Rui og han står og steker omeletten til deg hver morgen, eksakt som du vil ha den.

Romtips: Spør om et rom i den nye fløyelen.
Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Thomasraden
Anmeldt 17. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Flott julebord med en mengde delikate kalde retter. Jeg rakk ikke innom varmrettene før et lekkert dessertbord fristet.
Rødvinen av type Barbera de Asti smakte nydelig til maten.
Ville foretrukket å spise nede i restauranten, men det var så fullt at vi hadde fått bord i bankettsalen.
Litt vanskelig med lyd, på så mange og store bord.

Takk, ReidarB30