Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Destinia.com
Expedia.comUSD 148
Anmeldt 29. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Thomas Ø, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Veldig flinke på tilrettelegging og oppfølging av konferansen.

God mat. Veldig god merking av allergener til frokost og lunsj. Jeg med cøliaki følte meg trygg på merkingen.

Julebord var flott. God mat og god service. Vi hadde diskotek i kjelleren, noe som ble godt mottatt.

Bra rom med god seng og passe pute.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, kjespa
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Scandic Sandefjord er et flott hotell sentral i Sandefjord med vakker utsikt mot havna. Hyggelig service i både resepsjonen, restaurant og bar. Fint superiorrom, dog kunne vi ønsket oss 2 godstoler på rommet. Hotellet serverer etter min mening landets nest beste Hotell frokost, kun slått av Scandic Nidelven i Trondheim. Scandic Sandefjord kan tilby vakker restaurant med hyggelig betjening. Egen omelettkokk. Buffén har rikt utvalg av varme og kalde retter og alt er fresch og innbydende. Godt utvalg av varme og kalde drikker. Likevel har jeg ett par tips til å løfte Buffén ennå ett hakk. 1. Tilby vanlig bacon til de som ikke spiser stekt egg eller de som ikke tørr å ta disse skivene fra de stekte eggene. Varmt vann fra kolbe som er lekker bør være varmere og de kjedelige krusene bør byttes ut med koselige kaffekopper og tekopper som passer den ærverdige restauranten bedre. Ellers anbefales hotellet og frokosten på det varmeste. Og bor du i nærheten, vet du at du kan kjøpe kun frokost? Luksus i hverdagen

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, 283ole1984
Anmeldt 9. januar 2019

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 27. desember 2018

Jeg har bodd her noen ganger. De har en nybyggd fløyel som har nydelige rom, spør om å få sove i noen av disse. En stor swimming pool og en steam sauna har dem også.
Hotellfrokosten er blant de beste i Norge, ingen spøk. De har vunnet Twinings prisen for beste frokost i vestfold, og trolig mer. Mesterkokken heter Rui og han står og steker omeletten til deg hver morgen, eksakt som du vil ha den.

Romtips: Spør om et rom i den nye fløyelen.
Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste alene