Agoda.com
FindHotelUSD 185
ScandicHotels.comUSD 185
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Booket et junior suite på Scandic Park Sandefjord. Et flott rom, høyt under taket og romslig. Har vært på hotellet flere ganger tidligere i jobbsammenheng og så frem til frokosten, selv om vi fikk info på hjemmesidene om at det ikke var buffet. Vi var glade for å slippe buffet, på grunn av smitterisiko, men dessverre gjorde vi ikke det. Hotellet hadde igangsatt buffet og hadde over 700 gjester. Gjestene spiste frokost i to puljer, men på tross av det og at vi ble tilvist bord, så var frokosten stressende. Den var på langt nær hva den engang var rent tilbudsmessig, og i tillegg var det et uendelig kaos. Hotellet hadde satt piler på gulvet som skulle hjelpe oss, men hadde ingen som stod «vakt» for å veilede massene. Og vi gjester gikk på kryss og tvers sammen med ansatte. Det var virkelig ikke 1 meter mellom oss, ikke engang i nærheten av 1 meter. Sørenga i Oslo må ha mye mindre smitterisiko enn frokosten på Scandic Park i Sandefjord. Det er synd å sitte igjen med en dårlig følelse etter oppholdet pga frokostsituasjonen, men jeg tror rett og slett ikke hotellet var klar for buffet riktig enda.

Må gi maks 3 stjerner på grunn av dette. Ellers var rom og service bra. Frokosten dro ned.

2  Takk, Solhav
Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hei

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Beklager så mye at frokosten ble en dårlig opplevelse for dere under oppholdet. Vi har prøvd oss frem for å gjøre det best mulig, men ser absolutt at dette kan oppleves kaotisk. Vi har også hatt tilbud om frokostpakker som man kan hente i resepsjonen og spise på rommet.
Beklager så mye at dette ikke har blitt kommunisert til dere.
Veldig hyggelig å høre at dere ellers var fornøyd og håper veldig dere ønsker å komme tilbake ved en senere anledning.

Fortsatt god sommer

Mvh
Team Sandefjord

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Deltok på et business arrangement, maten kom raskt og effektivt ut. Servitørene gjorde en meget god jobb. Maten som ble servert var helt fortreffelig, men sesongens råvarer! Vinen til maten var godt satt sammen. Og alt ble veldig vellykket!!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Reisejente85_
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankom hotellet en time før innsjekk. Men rommet var klart, og vi fikk sjekket inn. Ganske små rom, men pluss at det var 2 stoler. Badet var veldig trangt å lite. Sengene var gode. Konsert med Bettan og Anita Skorgan, i konsertsalen om kvelden. De hadde gjort en god jobb, for at folk ikke skulle sitte for tett. Det er bra. Koselig hage der du kunne sitte å ta deg noe å drikke. God frokost.

Takk, irenea236