Oddie99
Stavanger, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 21. juli 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: juni 2020
Thomas Ødegard, General ManagerScandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 25. juli 2020
Hei

Tusen takk for fin tilbakemelding.
Så hyggelig å høre at dere har hatt det bra hos oss.

Hjertelig velkommen tilbake og fortsatt god sommer

Mvh
    kr 1 674
5.7 km fra Scandic Park Sandefjord
Gratis parkering
kr 8 000
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
    0.2 km fra Scandic Park Sandefjord
      kr 1 250
    13.5 km fra Scandic Park Sandefjord
    Se flere hoteller i Sandefjord

Anmeldt 20. juli 2020

Kom hit midt i fellesferien med koronatiltak men god fleksibel service og fine rom det gikk an å spise både middag og frokost på om man ville sammen med et bygningskompleks med historisk «sus» og eleganse gjorde nok et opphold her flott 😊

Takk, Henning2202
    Anmeldt 20. juli 2020

Park Sandefjord - klarte det fint :)
    I disse merkelige tider, klart de å håndtere det supert. Frokosten (som jeg var skeptisk til) var meget godt organisert. Vi følte oss trygge og vel tatt vare på. Selv om fjernkontrollen så litt skitten ut....

Takk, tulla2020
    Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Booket et junior suite på Scandic Park Sandefjord. Et flott rom, høyt under taket og romslig. Har vært på hotellet flere ganger tidligere i jobbsammenheng og så frem til frokosten, selv om vi fikk info på hjemmesidene om at det ikke var buffet. Vi var glade for å slippe buffet, på grunn av smitterisiko, men dessverre gjorde vi ikke det. Hotellet hadde igangsatt buffet og hadde over 700 gjester. Gjestene spiste frokost i to puljer, men på tross av det og at vi ble tilvist bord, så var frokosten stressende. Den var på langt nær hva den engang var rent tilbudsmessig, og i tillegg var det et uendelig kaos. Hotellet hadde satt piler på gulvet som skulle hjelpe oss, men hadde ingen som stod «vakt» for å veilede massene. Og vi gjester gikk på kryss og tvers sammen med ansatte. Det var virkelig ikke 1 meter mellom oss, ikke engang i nærheten av 1 meter. Sørenga i Oslo må ha mye mindre smitterisiko enn frokosten på Scandic Park i Sandefjord. Det er synd å sitte igjen med en dårlig følelse etter oppholdet pga frokostsituasjonen, men jeg tror rett og slett ikke hotellet var klar for buffet riktig enda.

Må gi maks 3 stjerner på grunn av dette. Ellers var rom og service bra. Frokosten dro ned.

2  Takk, Solhav
    Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hei

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Beklager så mye at frokosten ble en dårlig opplevelse for dere under oppholdet. Vi har prøvd oss frem for å gjøre det best mulig, men ser absolutt at dette kan oppleves kaotisk. Vi har også hatt tilbud om frokostpakker som man kan hente i resepsjonen og spise på rommet.
    Beklager så mye at dette ikke har blitt kommunisert til dere.
    Veldig hyggelig å høre at dere ellers var fornøyd og håper veldig dere ønsker å komme tilbake ved en senere anledning.

Fortsatt god sommer

Mvh
    Team Sandefjord

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Deltok på et business arrangement, maten kom raskt og effektivt ut. Servitørene gjorde en meget god jobb. Maten som ble servert var helt fortreffelig, men sesongens råvarer! Vinen til maten var godt satt sammen. Og alt ble veldig vellykket!!

Dato for oppholdet: oktober 2019
    Takk, Reisejente85_