Booking.comUSD 188
TripadvisorUSD 188
FindHotel
eDreamsUSD 188
Anmeldt 21. juli 2020

Juniorsuiten er for deg som ønsker større plass og rom i de øvre etasjene God frokost buffé, flott beliggenhet, hyggelig personal og godt med parkering (Enten i parkeringshuset eller rundg hotellet)

1  Takk, Henniix
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med bra plassering. Hyggelig betjening. Var heldig og fikk rom i øverste etg i den nyeste delen, meget bra rom med en liten balkong. Stille og rolig. Hotellet er stort, det viser seg ikke minst ved en litt kaotisk frokost, men utvalg og påfylling var bra, selv om vi ikke fant bacon....

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Oddie99
Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hei

Tusen takk for fin tilbakemelding.
Så hyggelig å høre at dere har hatt det bra hos oss.

Hjertelig velkommen tilbake og fortsatt god sommer

Mvh
Team Sandefjord

Anmeldt 20. juli 2020

Kom hit midt i fellesferien med koronatiltak men god fleksibel service og fine rom det gikk an å spise både middag og frokost på om man ville sammen med et bygningskompleks med historisk «sus» og eleganse gjorde nok et opphold her flott

Takk, Henning2202
Anmeldt 20. juli 2020

Park Sandefjord - klarte det fint :)
I disse merkelige tider, klart de å håndtere det supert. Frokosten (som jeg var skeptisk til) var meget godt organisert. Vi følte oss trygge og vel tatt vare på. Selv om fjernkontrollen så litt skitten ut....

Takk, tulla2020