Anette H
Oslo, Norge
2,0 av 5 boblerAnmeldt 26. juli 2020via mobile enheter
Thomas Ødegard, General ManagerScandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. aug. 2020
Hei

Takk for tilbakemeldingen.
Så utrolig trist å høre at vi ikke leverte en hotellopplevelse slik den bør være denne gangen. Jeg kan forsikre deg om at dette ikke er vanlig standard her på Park Sandefjord.
Vi har forsøkt å legge til rette for en trygg frokost, men det er utfordrende med mange mennesker. Inndeling av frokost tid, piler slik at alle går i samme retning, antibac og grundig vask mellom hver bord setting er noen av tiltakene. Men vi ser at dette med avstand har vært vanskelig.
Vi har også tilbudt frokost pakke til de som ikke vil inn i restauranten, som man kan spise på rommet eller ta med seg. Beklager så mye at dere ikke har fått informasjon om det.
Skulle virkelig ønske at dere tok turen til oss igjen, slik at vi får sjans til å vise oss fra en bedre side.
Fortsatt god sommer
2.1 km fra Scandic Park Sandefjord
    kr 1 276
5.7 km fra Scandic Park Sandefjord
Gratis parkering
"Gratis sykler" & bordtennis.
kr 3 270
      kr 1 090
    13.5 km fra Scandic Park Sandefjord
    Se flere hoteller i Sandefjord
    Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ett stort og flott hotell nesten rett i sentrum av Sandefjord . Rommet var nydelig og rent, alt var helt strøkent. Gode senger. Hadde hørt mye om frokosten her å den sto til terningkast 6, har aldri før opplevd en flottere frokost noen plass. Nydelig uteområde og nærme havet. Kort avstand til alt du trenger. Her vil vi bo igjen. Både spa og basseng, noe vi ikke fikk brukt denne gang. Passer for alle i alle aldre , tilpasset for alle. Supert hotell

Takk, Ankiapp
    Anmeldt 21. juli 2020

Bra beliggenhet. Litt mye folk med tanke på covid 19, men god plass på hotellet og spesielt i spisesalen så det var ikke et stort problem. Gode tiltak for covid 19. For liten resepsjon i forhold til antall gjester, mye kø. Alt i alt et greit hotellopphold.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
    Takk, mbolle752126
    Anmeldt 21. juli 2020

Juniorsuiten er for deg som ønsker større plass og rom i de øvre etasjene 😊 God frokost buffé, flott beliggenhet, hyggelig personal og godt med parkering (Enten i parkeringshuset eller rundg hotellet)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
    1  Takk, Henniix
    Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med bra plassering. Hyggelig betjening. Var heldig og fikk rom i øverste etg i den nyeste delen, meget bra rom med en liten balkong. Stille og rolig. Hotellet er stort, det viser seg ikke minst ved en litt kaotisk frokost, men utvalg og påfylling var bra, selv om vi ikke fant bacon....

Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, Oddie99
    Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hei

Tusen takk for fin tilbakemelding.
    Så hyggelig å høre at dere har hatt det bra hos oss.

Hjertelig velkommen tilbake og fortsatt god sommer

Mvh
    Team Sandefjord