Livedelo
3,0 av 5 boblerRenslighet
2,0 av 5 boblerService
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thomas Ødegard, General ManagerScandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. aug. 2020
Hei

Tusen takk for tilbakemeldingen. Hyggelig at dere har hatt det fint her på Park og at dere likte frokosten.
Beklager at motagelsen ikke var slik den skulle være
Jeg tar det videre med den det gjelder.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
0.4 km fra Scandic Park Sandefjord
    • ZenHotels.com
      kr 1 292
    5.7 km fra Scandic Park Sandefjord
    Gratis parkering
    "Gratis sykler" & bordtennis.
    • Agoda.com
      12.2 km fra Scandic Park Sandefjord
      Ved stranden
      Se flere hoteller i Sandefjord
      Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hadde forventet så mye mer til den prisen, ihvertfall at rommet er rent og spesielt nå ved covid 19.
      Men stor overflater som nattbord,pult, og et bord var ikke rent. Jeg måtte selv vaske over og det var støv og møkk.
      Her må de virkelig gå igjennom sine vaske rutiner. Følte meg overhode ikke trygg på at de kunne smittevern når ikke engang rommet er rent.
      Flere steder var det også tomt for sprit.
      Under frokosten var det ingen som holdt 1meter avstand. Kaos.
      Neste gang bor jeg eller på Clarion Collection Hotel Atlantic hvor jeg alltid er fornøyd.
      Anbefale ikke dette hotellet.

1  Takk, AnetteH_12
      Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Takk for tilbakemeldingen.
      Så utrolig trist å høre at vi ikke leverte en hotellopplevelse slik den bør være denne gangen. Jeg kan forsikre deg om at dette ikke er vanlig standard her på Park Sandefjord.
      Vi har forsøkt å legge til rette for en trygg frokost, men det er utfordrende med mange mennesker. Inndeling av frokost tid, piler slik at alle går i samme retning, antibac og grundig vask mellom hver bord setting er noen av tiltakene. Men vi ser at dette med avstand har vært vanskelig.
      Vi har også tilbudt frokost pakke til de som ikke vil inn i restauranten, som man kan spise på rommet eller ta med seg. Beklager så mye at dere ikke har fått informasjon om det.
      Skulle virkelig ønske at dere tok turen til oss igjen, slik at vi får sjans til å vise oss fra en bedre side.
      Fortsatt god sommer

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ett stort og flott hotell nesten rett i sentrum av Sandefjord . Rommet var nydelig og rent, alt var helt strøkent. Gode senger. Hadde hørt mye om frokosten her å den sto til terningkast 6, har aldri før opplevd en flottere frokost noen plass. Nydelig uteområde og nærme havet. Kort avstand til alt du trenger. Her vil vi bo igjen. Både spa og basseng, noe vi ikke fikk brukt denne gang. Passer for alle i alle aldre , tilpasset for alle. Supert hotell

Takk, Ankiapp
      Anmeldt 21. juli 2020

Bra beliggenhet. Litt mye folk med tanke på covid 19, men god plass på hotellet og spesielt i spisesalen så det var ikke et stort problem. Gode tiltak for covid 19. For liten resepsjon i forhold til antall gjester, mye kø. Alt i alt et greit hotellopphold.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
      Takk, mbolle752126
      Anmeldt 21. juli 2020

Juniorsuiten er for deg som ønsker større plass og rom i de øvre etasjene 😊 God frokost buffé, flott beliggenhet, hyggelig personal og godt med parkering (Enten i parkeringshuset eller rundg hotellet)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
      1  Takk, Henniix
      Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med bra plassering. Hyggelig betjening. Var heldig og fikk rom i øverste etg i den nyeste delen, meget bra rom med en liten balkong. Stille og rolig. Hotellet er stort, det viser seg ikke minst ved en litt kaotisk frokost, men utvalg og påfylling var bra, selv om vi ikke fant bacon....

Dato for oppholdet: juni 2020
      1  Takk, Oddie99
      Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hei

Tusen takk for fin tilbakemelding.
      Så hyggelig å høre at dere har hatt det bra hos oss.

Hjertelig velkommen tilbake og fortsatt god sommer

Mvh
      Team Sandefjord