ScandicHotels.comUSD 187
eDreamsUSD 188
Anmeldt 27. juli 2020

Vi overnattet her to netter. Vi hadde med oss barn. Først og fremst ble nok oppholdet preget av korona, og at «hele» Norge skulle ha Norgesferie i år. Dette førte til mange gjester på hotellet disse dagene. Grunnet korona var bassenget stengt og frokosten delt opp i før og etter kl 9.

Positivt: Ok innsjekking, pene rom og praktiske nedfellbare køyesenger til ungene. Sentral beliggenhet og enkel rimelig parkering rett bak hotellet. Godt utvalg til frokost.

Negativt: Renholdet var for dårlig (rusk på badet og en en tom muffinsform rett under sengen tyder på at her har det gått for fort). Renholder kom også inn på rommet rett før kl ni på utsjekkingsdagen, noe som var veldig spesielt. Frokosten opplevdes kaotisk. Det var fullt av folk rundt buffeen og det var ikke mulig å holde en meters avstand. Det var kø inn til frokost dag to.

Satser på at både frokosten og renholdet er mye bedre utenfor sommertid og korona. Samt at bassenget nok hadde vært positivt. Da hadde det også blitt høyere skår.

1  Takk, EfkStavanger
Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Hei

tusen takk for tilbakemeldingen.
Dette har vært en veldig spesiell sommer for alle, og jeg håper virkelig dere vil komme på besøk ved en senere anledning. Jeg kan love en helt annen opplevelse enn det dere har hatt denne gangen.

Hjertelig velkommen

Mvh
Team Sandefjord

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Park hotell Sandefjord er et firestjerners hotell med lange tradisjoner. Servicen er god. Vårt opphold fra 26. til 28. juli 2020 ble delvis ødelagt av et nærliggende tivoli som sendte ut støyende popmusikk dag ut og dag inn. Selv om personalet var imøtekommende, forsto de åpenbart ikke problemet. På et firestjerners hotell forventes det at man kan få fred for støyende popmusikk. Det var også noe kaotiske forhold under frokosten.
Smittevernet mot covid-19 var ikke tilfredsstillende. F eks var det ikke vern mot berøring av ostestykker.

Takk, oddho2015
Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Takk for tilbakemeldingen.
Beklager så mye at oppholdet ikke ble som forventet. Vår beliggenhet midt i sentrum gjør at det fra tid til annen er litt aktivitet utenfor.
Dette kan vi dessverre ikke rå med, men beklager så mye at dere ikke ble tilbudt å bytte rom, slik at dere ikke ble berørt av lyden.
Vi har forsøkt å legge til rette for en trygg frokost, men det er utfordrende med mange mennesker. Inndeling av frokost tid, piler slik at alle går i samme retning, antibac og grundig vask mellom hver bord setting er noen av tiltakene. Men vi ser at dette med avstand har vært vanskelig.
Vi har også tilbudt frokost pakke til de som ikke vil inn i restauranten, som man kan spise på rommet eller ta med seg. Beklager så mye at dere ikke har fått informasjon om det.

Anmeldt 27. juli 2020

Ble ikke godt mottatt i resepsjonen. Dette var en dårlig start. Rommet som vi fikk var stort, men det begynner å trenge oppussing. Frokosten var god. Deilig med nystekte speilegg. Og var billig parkering rett over gaten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Livedelo

Hei

Tusen takk for tilbakemeldingen. Hyggelig at dere har hatt det fint her på Park og at dere likte frokosten.
Beklager at motagelsen ikke var slik den skulle være
Jeg tar det videre med den det gjelder.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hadde forventet så mye mer til den prisen, ihvertfall at rommet er rent og spesielt nå ved covid 19.
Men stor overflater som nattbord,pult, og et bord var ikke rent. Jeg måtte selv vaske over og det var støv og møkk.
Her må de virkelig gå igjennom sine vaske rutiner. Følte meg overhode ikke trygg på at de kunne smittevern når ikke engang rommet er rent.
Flere steder var det også tomt for sprit.
Under frokosten var det ingen som holdt 1meter avstand. Kaos.
Neste gang bor jeg eller på Clarion Collection Hotel Atlantic hvor jeg alltid er fornøyd.
Anbefale ikke dette hotellet.

Takk, AnetteH_12
Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Takk for tilbakemeldingen.
Så utrolig trist å høre at vi ikke leverte en hotellopplevelse slik den bør være denne gangen. Jeg kan forsikre deg om at dette ikke er vanlig standard her på Park Sandefjord.
Skulle virkelig ønske at dere tok turen til oss igjen, slik at vi får sjans til å vise oss fra en bedre side.
Fortsatt god sommer

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ett stort og flott hotell nesten rett i sentrum av Sandefjord . Rommet var nydelig og rent, alt var helt strøkent. Gode senger. Hadde hørt mye om frokosten her å den sto til terningkast 6, har aldri før opplevd en flottere frokost noen plass. Nydelig uteområde og nærme havet. Kort avstand til alt du trenger. Her vil vi bo igjen. Både spa og basseng, noe vi ikke fikk brukt denne gang. Passer for alle i alle aldre , tilpasset for alle. Supert hotell

Takk, Ankiapp