2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 163

Dato for oppholdet: august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Anmeldt 2. august 2020

Et veldig bra hotell som ligger sentralt i sentum av Sandefjord. Det er billig parkering like i nærheten. Veldig god frokost. Hyggelig betjening, rent og fint rom. Vi fikk rom akkurat som ønsket; høyt oppe og stille og rolig. Dette hotellet kan anbefales.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, anonym774