Booking.comUSD 186
TripadvisorUSD 186
FindHotelUSD 186
ScandicHotels.comUSD 186
Anmeldt 3. august 2020

Vi ble mottatt av hyggelige betjening i resepsjonen. Rommene var store og flotte.
Frokosten svarte til forventningene . Og servicen var i høysetet. Her kommer vi tilbake neste gang vi skal til Sandefjord

1  Takk, ViktorK526

Dato for oppholdet: august 2020

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020