Booking.comUSD 181
Orbitz.comUSD 181
CheapTicketsUSD 181

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Hotellet har fin beliggenhet i sentrum av Sandefjord med flott uteområde. Vi fikk rom i den nyere delen av hotellet. Greit rom, men dårlig renhold i løpet av oppholdet. Vi bodde der i 4 dager, sengetøy ble ikke skiftet selv om jeg var uheldig å sølte kaffe i senga 1. dag. Gulvet ble ikke støvsugd og det stod igjen brukte kopper på rommet etter Roomservice. De vi reiste sammen med fikk et slitt, skittent rom ved ankomst. Det ble rengjort, men var etterpå fortsatt ikke rent så de fikk nytt rom.
Frokosten var bra. Vi var glad vi spiste tidlig. Etter kl. 09 var det "kaos" og ingen smittevernhensyn.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 623berith
Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Hei
Tusen takk for tilbakemeldingen.
Beklager så mye at renholdet ikke har vært godt nok under deres opphold hos oss i Sommer. Slik ønsker vi ikke å ha det, og vi kommer sterkere tilbake. Veldig hyggelig å høre at dere likte beliggenheten og at frokosten var god.
Håper dere ønsker å komme tilbake ved en senere anledning, slik at vi kan få vist oss fra en bedre side.
Ha en fantastisk høst

Mvh
team Sandefjord

Anmeldt 3. august 2020

Vi ble mottatt av hyggelige betjening i resepsjonen. Rommene var store og flotte.
Frokosten svarte til forventningene . Og servicen var i høysetet. Her kommer vi tilbake neste gang vi skal til Sandefjord

1  Takk, ViktorK526

Dato for oppholdet: august 2020