Trip.com

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 4. august 2020

Anmeldt 4. august 2020

Ble møtt av en fantastisk person i resepsjonen, som var blid, effektiv og hyggelig i en svært stressende situasjon med mange sykemeldinger blant ansatte/rom som ikke var klart. Vedkommende løste situasjonen på en utmerket måte, og vi følte oss veldig velkomne mens vi ventet.
Litt stressende frokost grunnet covid. Buffet-området kunne kanskje vært organisert på en bedre måte, men igjen- betjeningen er helter!!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, IGISB
Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Hei

Så fantastisk å høre:) Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding.

Fortsatt god sommer og hjertelig velkommen tilbake til oss

Anmeldt 3. august 2020

Vi er meget fornøyde med hotellet etter tre overnattinger der. Eneste mangelen var at der ikke var bacon til frokost, men det fikk vi til siste frokosten - spesielt tillaget for oss! Personalet var meget hyggelige, rom- og matkvaliteten høy og renholdet bra. Vi kan trygt anbefale hotellet til andre!

Takk, Hotelleksperten
Anmeldt 3. august 2020