HMF1978
3,0 av 5 boblerRenslighet
3,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Thomas Ødegard, General ManagerScandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. sep. 2020
Hei

Takk for tilbakemeldingen. Så hyggelig å høre at du likte de nyoppussede rommene. Vi har blitt veldig fornøyde selv, tar dette med badet videre.
Veldig lei for at vi ikke har vært tilstrekkelig imøtekommende under ditt opphold, slik skal vi absolutt ikke ha det, og jeg skal gjøre mitt beste for at dette ikke gjentar seg.
Håper dere ønsker å komme tilbake ved en senere anledning, slik at vi får sjans til å vise oss fra en bedre side.

Mvh
    kr 1 255
    kr 1 575
5.7 km fra Scandic Park Sandefjord
Gratis parkering
"Gratis sykler" & bordtennis.
kr 3 270
    kr 3 270
  • Priceline
5.9 km fra Scandic Park Sandefjord
kr 11 150
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
    0.2 km fra Scandic Park Sandefjord
    14.0 km fra Scandic Park Sandefjord
    Se flere hoteller i Sandefjord
    Anmeldt 19. august 2020

Anmeldt 17. august 2020

Jeg har bodd på mange hoteller i Norge, men dette er absolutt mitt favoritthotel! Sandefjord er en trivelig by, Scandic Park er et trivelig hotell. En helt unik atmosfære, topp restaurant og en frokost man ikke får maken til noe sted. De har klart å skape et hotel man alltid ønsker seg tilbake til.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
    Takk, Tore H
    Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Park Hotel var en fin opplevelse i disse corona tider. Hotellet virker velholdt og betjeningen gav hyggelig og fin service. Vi hadde en junior suite, den gav litt ekstra plass og flott utsikt over park og havn.
    Hit kommer vi gjerne tilbake og da skal også bassenget testes.

1  Takk, johnmH7761OQ
    Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Dette kunne ha vært et veldig fint hotell med små enkle grep. Det var satt frem hånddesinfeksjon som gjestene kunne bruke. Men jeg synes at de også kunne tenkt litt på hygiene ellers på hotellet også. Søppelbøttene ved utgangen var veldig fulle fra tidlig på dagen og hele kvelden. Askebeger var heletiden fulle og en gjest måtte spørre en som jobbet om det gikk an å tømme askebegrene. Det sto skittene kopper ute på bordene hele dagen uten at de ble rørt. Selve rommene var greie men badet var dårlig vasket." Kjøleskapet" var glod varmt inni og det var så lite at det ikke gikk an å sette fra seg en liten brusflaske. Betjeningen var ikke service innstillte og ga lite informasjon ved ankomst.

1  Takk, Annekda
    Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Hei

Tusen takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik vi ønsker å ha det og jeg er veldig lei for at dere fikk en dårlig opplevelse hos oss på Park.
    Vi hadde forventet at det skulle bli økt trafikk i sommer, men at det skulle ta av slik det har gjort var vi nok ikke helt forberedt på. Jeg er veldig lei for at dette har gått utover dere som gjester, men håper veldig at dere ønsker å besøke oss igjen ved en senere anledning, forhåpentligvis er vi tilbake til normalen om ikke alt for lenge

Ha en super Høst

Mvh