Booking.comUSD 173
ScandicHotels.comUSD 174
FindHotelUSD 175
eDreamsUSD 173
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Fint hotell med god frokost. Lå veldig fint til, og hadde godt utvalg til frokosten. Bassenget stengte tidlig på søndagen (kl 12.00). Litt usikker på om dette var et coronatiltak eller om det alltid er slik på søndager. Hyggelig betjening.

1  Takk, andreahD6050CI

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 24. august 2020

Personalet i resepsjonen og frokost trenger å være hyggeligere. Hovmester på frokost kan gjerne plassere oss og gi et hint om at det er vanlig frokostbuffet, bare å forsyne seg.

Personalet i baren var topp, både hyggelig og nydelige drinker. Beste med hele oppholdet.

Rommet var oppusset i nydelig farge og kule bilder og lamper. Badet sto ikke i stil, trengte oppussing, eller hvertfall å bli kvitt gul silikon der det bør være hvitt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, HMF1978
Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Hei

Takk for tilbakemeldingen. Så hyggelig å høre at du likte de nyoppussede rommene. Vi har blitt veldig fornøyde selv, tar dette med badet videre.
Veldig lei for at vi ikke har vært tilstrekkelig imøtekommende under ditt opphold, slik skal vi absolutt ikke ha det, og jeg skal gjøre mitt beste for at dette ikke gjentar seg.
Håper dere ønsker å komme tilbake ved en senere anledning, slik at vi får sjans til å vise oss fra en bedre side.

Mvh
Team Sandefjord