ScandicHotels.comUSD 175
eDreamsUSD 174
Anmeldt 15. september 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldt 7. september 2020

Flott hotell, med fin beliggenhet. I disse covid-19 tider var det for mange gjester i frokostsalen samtidig. Lite personale som ryddet og vasket av bordene. Burde hatt et tak på antall gjester totalt sett, når man ikke prioriterer hygiene tiltak.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 5155Bergen
Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Veldig hyggelig å høre at dere likte beliggenheten og at vi har det fint her på Park.
Vi har forsøkt å legge til rette for en trygg frokost, men det er utfordrende med mange mennesker. Inndeling av frokost tid, piler slik at alle går i samme retning, antibac og grundig vask mellom hver bord setting er noen av tiltakene. Men vi ser at dette med avstand har vært vanskelig.
Vi har også tilbudt frokost pakke til de som ikke vil inn i restauranten, som man kan spise på rommet eller ta med seg. Beklager så mye at dere ikke har fått informasjon om det.
Hjertelig velkommen tilbake
Mvh
Team Sandefjord

Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Fint hotell med god frokost. Lå veldig fint til, og hadde godt utvalg til frokosten. Bassenget stengte tidlig på søndagen (kl 12.00). Litt usikker på om dette var et coronatiltak eller om det alltid er slik på søndager. Hyggelig betjening.

1  Takk, andreahD6050CI
Anmeldt 24. august 2020