kjespa
Drammen, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 18. sep. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Thomas Ødegard, General ManagerScandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. sep. 2020
Hei

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Leit å høre at den opplevde kvaliteten har sunket. Vi synes selv det er trist at vi ikke kan servere store bugnenede lunchbord, som vi er kjent for, men håper å kunne gjøre det snart igjen.
Dette er jo ikke slik vi vil ha det og vi skal gjøre hva vi kan for å levere samme standard som tidligere.
Godt å høre at du likte rommet og at du har sovet godt.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

kr 1 790
    1.3 km fra Scandic Park Sandefjord
      kr 1 165
    • Agoda.com
    2.2 km fra Scandic Park Sandefjord
    "Gratis sykler" & bordtennis.
    • Priceline
    • Agoda.com
    5.9 km fra Scandic Park Sandefjord
    Gratis parkering
    Ingen gebyrer, bare gode tilbud
      0.2 km fra Scandic Park Sandefjord
        0.0 km fra Scandic Park Sandefjord
        Svømmebasseng
        Se flere hoteller i Sandefjord
        Anmeldt 16. september 2020

Rommet hadde flott utsikt og var hyggelig selv om det ikke var moderne og nytt.Dyr parkering ,eller parkering på kommunal plass et stykke fra hotellet trekker ned. Frokosten var litt ujevn. Tørt brød og inntørkede stekte egg var ikke fristende. Hadde også vært greit med mulighet til te og kaffe på rommet.

Takk, Kris2ffersen
        Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2020

Hei

Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig godt å høre at dere har hatt det fint her i Sandefjord, selv om ikke var helt slik det bør være.
        Vi får vanligvis mye skryt av frokosten, veldig leit at dette ikke var på plass under deres opphold.
        Vi har fjernet alt av "ekstra" utstyr på rommet, som et smittetiltak. Vi ønsker å få kontaktpunkter som mulig. Skjønner veldig godt at dette var et savn og vi gleder oss veldig til å være tilbake til normalen igjen.
        Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
        Riktig god helg

Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Dette var meget bra.
        Flotte lyse rom med alle ting som forventes. Hyggelige serviceminded personell i resepsjon og ellers. Meget smakfull og god delikat frokost.
        Et hotell med sjel og flott historie i nyoppusset utgave.
        Vi er meget godt fornøyde etter 2 netter

Takk, Eirik N
        Anmeldt 15. september 2020

• Reisetype: Reiste med venner
        Anmeldt 7. september 2020

Flott hotell, med fin beliggenhet. I disse covid-19 tider var det for mange gjester i frokostsalen samtidig. Lite personale som ryddet og vasket av bordene. Burde hatt et tak på antall gjester totalt sett, når man ikke prioriterer hygiene tiltak.

Takk, 5155Bergen
        Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Veldig hyggelig å høre at dere likte beliggenheten og at vi har det fint her på Park.
        Vi har forsøkt å legge til rette for en trygg frokost, men det er utfordrende med mange mennesker. Inndeling av frokost tid, piler slik at alle går i samme retning, antibac og grundig vask mellom hver bord setting er noen av tiltakene. Men vi ser at dette med avstand har vært vanskelig.
        Vi har også tilbudt frokost pakke til de som ikke vil inn i restauranten, som man kan spise på rommet eller ta med seg. Beklager så mye at dere ikke har fått informasjon om det.
        Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Fint hotell med god frokost. Lå veldig fint til, og hadde godt utvalg til frokosten. Bassenget stengte tidlig på søndagen (kl 12.00). Litt usikker på om dette var et coronatiltak eller om det alltid er slik på søndager. Hyggelig betjening.

1  Takk, andreahD6050CI