usponb443980
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
kr 1 692
    kr 1 179
    kr 1 245
    kr 1 299
2.2 km fra Scandic Park Sandefjord
"Gratis sykler" & bordtennis.
kr 3 270
    kr 1 334
    kr 1 710
5.7 km fra Scandic Park Sandefjord
kr 8 000
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
    0.2 km fra Scandic Park Sandefjord
    12.2 km fra Scandic Park Sandefjord
    Ved stranden
    Se flere hoteller i Sandefjord
    Anmeldt 19. september 2020

Nedtur etter flotte hotel andre plasser. Servicenivået var tynt og ingen smil etc. Flott rom og helt OK frokost. Men ikke noe mer og litt Twin Peaks hotel. Service nivået må opp da gjester krever litt. Forøvrig en kjedelig by uten karakter

2  Takk, GMLA
    Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2020

Takk for tilbakemeldingen.
    Beklager så mye at servicen ikke har vært tilfredstillende under ditt opphold her hos oss. Dette er ikke hvordan vi ønsker å fremstå og jeg tar dette videre med mine kollegaer.
    Dette er ikke vanlig standard her på Park og jeg håper du ønsker å besøke oss igjen, og gi oss en sjans til vise oss fra en bedre side.
    Hjertelig velkommen

Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Jeg har vært på hotellet flere ganger og har stort sett alltid vært fornøyd. Denne gang var det ikke like bra

Vi hadde et langt smalt møterom uten vinduer. Det fungerte greit, men det ble tungt ut over dagen. Det var også problemer med det tekniske.

Service i resepsjonen var topp, men konferanseverten var ikke på topp. Han ga god service, men var ikke «på» oppgavene.

Maten pleier å være bra, men nå var det kun greit. Tamme kjedelige lunsjtallerkner og en under middels middag. Synd at de ikke løfter dette opp på topp i en vanskelig korona tid.

Bra rom med god seng og passe pute.

Dato for oppholdet: august 2020
    1  Takk, kjespa

Hei

Tusen takk for tilbakemeldingen.
    Leit å høre at den opplevde kvaliteten har sunket. Vi synes selv det er trist at vi ikke kan servere store bugnenede lunchbord, som vi er kjent for, men håper å kunne gjøre det snart igjen.
    Dette er jo ikke slik vi vil ha det og vi skal gjøre hva vi kan for å levere samme standard som tidligere.
    Godt å høre at du likte rommet og at du har sovet godt.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 16. september 2020

Rommet hadde flott utsikt og var hyggelig selv om det ikke var moderne og nytt.Dyr parkering ,eller parkering på kommunal plass et stykke fra hotellet trekker ned. Frokosten var litt ujevn. Tørt brød og inntørkede stekte egg var ikke fristende. Hadde også vært greit med mulighet til te og kaffe på rommet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
    Takk, Kris2ffersen
    Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2020

Hei

Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig godt å høre at dere har hatt det fint her i Sandefjord, selv om ikke var helt slik det bør være.
    Vi får vanligvis mye skryt av frokosten, veldig leit at dette ikke var på plass under deres opphold.
    Vi har fjernet alt av "ekstra" utstyr på rommet, som et smittetiltak. Vi ønsker å få kontaktpunkter som mulig. Skjønner veldig godt at dette var et savn og vi gleder oss veldig til å være tilbake til normalen igjen.
    Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
    Riktig god helg

Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Dette var meget bra.
    Flotte lyse rom med alle ting som forventes. Hyggelige serviceminded personell i resepsjon og ellers. Meget smakfull og god delikat frokost.
    Et hotell med sjel og flott historie i nyoppusset utgave.
    Vi er meget godt fornøyde etter 2 netter

Takk, Eirik N