Kvitlauk
  • Strawberry Hotels
    kr 1 910
0.7 km fra Scandic Park Sandefjord
Restaurant
"Gratis sykler" & bordtennis.
  • Agoda.com
      kr 3 107
    11.4 km fra Scandic Park Sandefjord
    Se flere hoteller i Sandefjord
    Anmeldt 1. oktober 2020

Hotell med mange fasiliteter. Hoveddelen av bygningsmassen bærer preg av alder. Beliggenheten er flott, like ved vannkanten. Hyggelig og hjelpsom stab som forsøker etter beste evne å utøve smittevern. Buffetfrokost med brukbart utvalg av mat.

Dato for oppholdet: august 2020
    2  Takk, maestroaamann
    Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2020

Hei

Tusen takk for tilbakemeldingen.
    Hyggelig å høre at du har hatt det fint hos oss. Vi pusser i disse dager opp hele Høyblokken, som er vår eldste romfløy. Gleder oss til å prensentere den for alle våre gjester.
    Hjertelig velkommen tilbake til Sandefjord og Park.

Mvh
    Team Sandefjord

Anmeldt 29. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 22. september 2020

Hadde to junior suiter i to døgn.
    Positivt:
    •Gode, romslige, rolige og rene rom med flott utsikt gjennom store vinduer.
    • Fint bad med god benkeplass som gjorde det lett å plassere toalettsakene.
    • God beliggenhet og fine omgivelser.
    Negativt:
    • Sengen. Det burde vært en stor, komfortabel dobbeltseng, men var to enkeltsenger satt sammen og som gradvis gled fra hverandre. Det forventes i en junior suite. Et stort minus!
    • Ingen oppheng for yttertøy og øvrig hengegarderobe var liten og smal der strykebrettet tok mye av plassen.
    • Man måtte gå gjennom konferanseavdelingen for å komme til den delen av hotellet hvor heis/trapper til rommene våre. Ikke et stort minus, men ikke noe pluss heller.
    • Brukte kopper og engangsbeger (badet) ble fjernet, men ikke erstattet med nye.
    Katastrofalt:
    • Frokostbuffeten med tanke på Covid-19! Det var ingen kontroll, folk gikk oppå hverandre og ingen overholdt forholdsreglene, ikke engang personalet. Ingen sto ved inngangen og informerte og minnet om forholdsreglene, det burde vært et minimum, skjønt med omtrent fullsatt frokostsal ville det nok vært nødvendig med mer kontroll. Jeg ringte i forkant og forhørte meg ang. frokosten og fikk beskjed om at det var så lite belegg på hotellet at buffeten gikk helt greit. Det gjorde den definitivt ikke! Og hvis dette var lite belegg, så lurer jeg på hvordan det (ikke) fungerer når det er fullt belegg!! Det var dessuten iskaldt i frokostsalen (også i forhold til resten av hotellet). Frokostbox var et dårlig alternativ så lenge det ikke fantes noen mulighet til selv å velge innhold.

1  Takk, Tingebling
    Anmeldt 21. september 2020

Kjempe fint hotell med kjempe flott beliggenhet. Frokosten hadde alt som kan tenkes, ingenting var glemt. Det hadde både basseng og treningsrom. Kaffe tilgjengelig hele døgnet.Kommer veldig gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: september 2020
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
    Takk, usponb443980
    Anmeldt 19. september 2020

Nedtur etter flotte hotel andre plasser. Servicenivået var tynt og ingen smil etc. Flott rom og helt OK frokost. Men ikke noe mer og litt Twin Peaks hotel. Service nivået må opp da gjester krever litt. Forøvrig en kjedelig by uten karakter

2  Takk, GMLA
    Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2020

Hei

Takk for tilbakemeldingen.
    Beklager så mye at servicen ikke har vært tilfredstillende under ditt opphold her hos oss. Dette er ikke hvordan vi ønsker å fremstå og jeg tar dette videre med mine kollegaer.
    Dette er ikke vanlig standard her på Park og jeg håper du ønsker å besøke oss igjen, og gi oss en sjans til vise oss fra en bedre side.
    Hjertelig velkommen

Mvh