2 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.com
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Andre gang vi er på dette hotellet og er veldig fornøyd med det. Denne gangen bodde vi i den nye(?) delen. Rommet var veldig fint og romslig. Badet var kjempefint. Kunne ønsket meg litt mer trykk i dusjen. Litt tynn pute, men ved spørsmål om å få låne en til, ordnet resepsjonisten det med en gang. Air condition på rommet. Stort pluss at man kunne crome caste fra tlf til TVen.
God frokost med greit utvalg.

Takk, LiBesreiser
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk familierom i 4 egt. 420

Fantastisk flott rom. Nyoppusset.
Stort og to soverom. Badekar.

Veldig fornøyde med rommet.

Deilig frokost. Hyggelig betjening.
Synd bassenget var stengt nå grunnet Covid.

Takk for oss. Vi kommer igjen en gang

Takk, 5bj_rnars
Anmeldt 2. juli 2021

Både på siden og på rommet lå det beskjed om at det var svømmebasseng, treningsrom og badstue. Jeg bestilte dette hotellet på grunn av det. Når vi kom i resepsjonen sa de at det var stengt. Når åpner dere spurte jeg. Vet ikke, fordi vi har hatt det stengt siden ifjor. Det er dårlig å ikke oppdatere nettsiden om det!! Vi fikk fint rom. Det luktet veldig hodebunn av hodeputene. Frokosten var bra og hyggelige folk i resepsjonen.

Takk, V1795KZevag
Anmeldt 7. april 2021 via mobile enheter

Jeg og kjærsten min bodde på dette fantastiske hotellet i 3 dager i påsken.Det var ett vakkert hotel med god beliggenhet helt ned til fjorden.Resepsjonen som er det første du ser er majestetisk og vakker som resten av interiøret er på hotellet.Jeg hadde frokost pakke og den hadde rikelig utvalg med flere pålegg,go morgen youghert og mellom grove rundstykker.Kjærsten min gikk i spisesalen med maske og sa at frokosten holdt den standarden den lovet og folk var flinke med avstand.Vi hadde bestillt superior rom og det var kjempe stort luftig og dæilig og nytt.Vi fikk rom i 8 etasje med den utsikten over hele Sandefjord.Vi bestilte resten av maten vi spiste opp på rommet og det gikk helt greit.Vi fikk ekstremt god service av en dame i resepsjonen som tok jobben sin på alvor.Vi kommer tilbake på sommertid så vi kan nyte svømmebassenget og treningsrommet.Så ligger hotellet så sentralt så du kan gå til alt.Kjempekoselig vei nede ved fjorden man også kan benytte seg av.Hilsen to fan av Sandefjord hotel

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Cattness986
Anmeldt 5. april 2021

Vi var fornøyde med oppholdet vårt. Noe trekk med at ikke parkering var inkludert i prisen,men vi fant gratis parkering ikke langt unna. Maten var fantastisk og rommet behagelig. Absolutt å anbefale! Utrolig flinke på å opprettholde en god opplevelse utifra myndighetenes restriksjoner,og små som store vil definitivt komme tilbake.

Takk Scandic!

Dato for oppholdet: april 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, marcustangen