Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 160
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

var på Sandefjord Park hotell 15 til 17 juli
2 dager og er veldig fornøyd med hotell og servicen kan anbefales bare full pott fra oss.
Kommer gjerne tilbake hitt viss vi får mulighet
Ha en flott sommer

Takk, kaij596
Anmeldt 18. juli 2021

Perfekt for vår familie på fem! Flott beliggenhet, romslig, rent og pent, super service og fantastisk frokost. Gode retningslinger for smittevern. Hit kommer vi svært gjerne igjen ved senere anledning!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, asorumgard
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Slitte rom,ingen ac,bestilt fruktkurv ble en skål m jordbær,dårlig mat i restaurant og kaldt vann kl 08.00 på morgen. Stor skuffelse.
Prisen på varer som skulke kjøpes var meget høye. Ingen stor eller god opplevelse.

Takk, Vidar K
Monica Spange Svalestuen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei

Takk for tilbakemeldingen
Så trist at oppholdet hos oss ikke ble som forventet. Rommene i Høyblokken er nyoppusset, så ekstra trist at dette ikke falt i smak, vi er blitt så stolte og fornøyde selv:) Dessverre er det ikke kjøling på ventilasjonen og vi er klar over at det kan bli veldig varmt på sommeren, beklager så mye. At det i tillegg var kaldt vann og en dårlig opplevelse i restauranten er jeg veldig lei for. Dette er ikke slik det skal være og jeg kan forsikre deg om at dette ikke er vanlig standard her hos oss.
Beklager igjen og jeg håper inderlig dere ønsker å komme tilbake ved en senere anledning, så vi får en mulighet til å rette opp inntrykket.

Fortsatt god sommer

Mvh
Team Sandefjord

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Andre gang vi er på dette hotellet og er veldig fornøyd med det. Denne gangen bodde vi i den nye(?) delen. Rommet var veldig fint og romslig. Badet var kjempefint. Kunne ønsket meg litt mer trykk i dusjen. Litt tynn pute, men ved spørsmål om å få låne en til, ordnet resepsjonisten det med en gang. Air condition på rommet. Stort pluss at man kunne crome caste fra tlf til TVen.
God frokost med greit utvalg.

Takk, LiBesreiser
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk familierom i 4 egt. 420

Fantastisk flott rom. Nyoppusset.
Stort og to soverom. Badekar.

Veldig fornøyde med rommet.

Deilig frokost. Hyggelig betjening.
Synd bassenget var stengt nå grunnet Covid.

Takk for oss. Vi kommer igjen en gang

Takk, 5bj_rnars