Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 159
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Da vi ankom familierommet ble vi møtt av skitne håndklær (evt. håndklær med brune flekker som ikke går av i vask), gjenglemt mat i kjøleskapet og skittent speil/vask. Det var også rusk i skuffer etc. Da vi skulle legge oss oppdaget vi blodflekker på det ene sengetøyet. Nye håndklær og sengetøy ble levert, men uten noe «mer», som tilbud om å bytte rom, gratis kaffe, prisavslag etc.

Hovedårsaken til at vi hadde bestilt hotellet var bassenget, men dette var stengt, til stor skuffelse for barna. Dette hadde visst vært stengt i ett år, men såvidt vi kunne se var ikke dette noe det var opplyst da vi bestilte gjennom Booking.

Vi fikk tidligste frokosttid søndags morgen og denne var ikke mulig å endre. Forståelig med «slot-tid» for å begrense antall personer i frokostsalen, men likevel litt kjipt å måtte stå opp i syv-tiden søndags morgen… Fint hvis vi hadde fått beskjed om dette tidligere, så kunne vi forhåndsbooket senere frokosttid. Frokosten var for øvrig helt utmerket.

Har tidligere vært fornøyd med å bo på Park Hotell i jobbsammenheng, men dette besøket ble dessverre en stor skuffelse.

Takk, RoedBrun
Monica Spange Svalestuen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive til oss.
Beklager så mye at rommet ikke var skikkelig rengjort da dere ankom hotellet.
Hadde blitt super glad om du kunne sende meg en mail:) monica.spangesvalestuen@scandichotels.com

Mvh

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 23. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 20. juli 2021

Flott beliggenhet , rent og pent samt flott frokost
Flott service , parkering ved hotellet
Sentralt med mange alternativer for spisesteder med middag eller lunsj
ingen spesielle negative ting om dette hotellet
Anbefales

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com