Booking.comUSD 137
ScandicHotels.comUSD 137
FindHotelUSD 137
Anmeldt 24. august 2021

Fint hotell med fantastisk frokost og fint rom. Ansatte i resepsjonen var meget serviceminded. Måtte booke om flere ganger, men det var aldri noe problem. Vi kommer definitivt tilbake igjen. Hotellet anbefales

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, larsroar
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk et hyggelig og stille rom med balkong og sjøutsikt. Hyggelig og imøtekommende betjening og frokost med stort utvalg av varme og kalde retter. Hotellet ligger sentralt i byen og det er både rimelig og enkelt å parkere bil. Enkel inn- og utsjekk.

Romtips: Rett nedenfor hotellet fins en rimelig offentlig parkering.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, trondklevjer
Anmeldt 3. august 2021

Veldig hyggelig og god service, spesielt i restauranten. Fine og rene rom . Ligger veldig fint til ved sjøen og byparken. Et pluss med fin hotellhagen. Vi har vært her flere ganger og har vært fornøyd hver gang .

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Åse I
Anmeldt 2. august 2021

Svært skuffende at Scandic Park Sandefjord som det eneste av hotellene vi besøkte i sommer valgte å holde stengt svømmebasseng og treningsrom. Etter denne ferien har vi følelsen av at flere hotell bruker korona som unnskyldning til å spare penger på det meste, både frokost, rengjøring(!) og dessverre stengt basseng i dette tilfellet. Bassenget var hovedgrunnen til at vi valgte Scandic Park, og det kommer ikke klart frem på nettsidene deres at det var stengt. Resepsjonen kunne heller ikke forklare hvorfor hotellet hadde stengt bassenget pga korona, mens basseng ellers i Norge holder åpent.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, KathSvane
Monica Spange Svalestuen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei:)
Takk for tilbakemeldingen.
Veldig leit å høre at dere har hatt et skuffende opphold her på Park. Skjønner at det er lett å tro at pandemien har blitt en grei ting å skylde på når det gjelder de ulike tilbudene rundt om kring. Jeg tror det heller handler om frykten for å miste oversikt/kontroll og i værste fall få et smitteutbrudd. Vår bransje er under lupen, vi får ofte kontroll og enda en nedstenging vil være veldig ødeleggende for oss. Dessverre så er det mange som ikke overholder dette med avtand for eksempel.
For vår del har vi et ubemannet Badeanlegg, med svært små garderober og det vil være nesten umulig å overholde 1 m avstand her. Begrensningene er 20 stk i badet samtidig og 30 i badet og treningsrom totalt. Med over 400 gjester hver dag, i tillegg til våre medlemmer, ville det blitt veldig vanskelig å overholde disse begrensningene, og vår vurdering var at det antagelig ville skape mer misnøye. Hvorfor får de og ikke vi osv, i tillegg måtte vi ha ansatt en person til å passe på at alle overholdt badetidene slik at flest mulig får muligheten til å benytte anlegget:)
Jeg forstår situasjonen og jeg var skaptisk selv før sommeren, men jeg er i dag veldig trygg på at det var rett beslutning å holde bassenget stengt også i år.
Heldigvis har vi hatt masse godt vær i sommer og fantastiske badetemperaturer i sjøen:)
Beklager så mye at du ikke har fått en skikkelig forklaring i resepsjonen. Vi håper at alt er tilbake til normalen neste sommer og da blir det nok fullt liv i Parkbadet igjen. Håper dere ønsker å komme tilbake til oss da.

Fortsatt god sommer:o)

Mvh Team Sandefjord

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Da vi ankom familierommet ble vi møtt av skitne håndklær (evt. håndklær med brune flekker som ikke går av i vask), gjenglemt mat i kjøleskapet og skittent speil/vask. Det var også rusk i skuffer etc. Da vi skulle legge oss oppdaget vi blodflekker på det ene sengetøyet. Nye håndklær og sengetøy ble levert, men uten noe «mer», som tilbud om å bytte rom, gratis kaffe, prisavslag etc.

Hovedårsaken til at vi hadde bestilt hotellet var bassenget, men dette var stengt, til stor skuffelse for barna. Dette hadde visst vært stengt i ett år, men såvidt vi kunne se var ikke dette noe det var opplyst da vi bestilte gjennom Booking.

Vi fikk tidligste frokosttid søndags morgen og denne var ikke mulig å endre. Forståelig med «slot-tid» for å begrense antall personer i frokostsalen, men likevel litt kjipt å måtte stå opp i syv-tiden søndags morgen… Fint hvis vi hadde fått beskjed om dette tidligere, så kunne vi forhåndsbooket senere frokosttid. Frokosten var for øvrig helt utmerket.

Har tidligere vært fornøyd med å bo på Park Hotell i jobbsammenheng, men dette besøket ble dessverre en stor skuffelse.

Takk, RoedBrun

Hei

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive til oss.
Beklager så mye at rommet ikke var skikkelig rengjort da dere ankom hotellet.
Hadde blitt super glad om du kunne sende meg en mail:) monica.spangesvalestuen@scandichotels.com

Mvh
Monica