Booking.comUSD 137
Trip.comUSD 140
Anmeldt 15. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldt 12. september 2021

Vi kom til hotellet på tirsdag ettermiddag og skulle da parkere i garasjen ble litt overrasket over prisen kr 450,- for 2 døgn står ikke noe om at parkering koster,har vært på flere Scandic hotell i sommer,gratis parkering.Jeg er ellers fornøyd med rommet og spesielt frokosten, personalet hadde mye å gjøre med alle seminarene,kursene forstår at dette er viktigere for hotellet enn et par på tur.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Mobile37558573684
Anmeldt 24. august 2021

Fint hotell med fantastisk frokost og fint rom. Ansatte i resepsjonen var meget serviceminded. Måtte booke om flere ganger, men det var aldri noe problem. Vi kommer definitivt tilbake igjen. Hotellet anbefales

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, larsroar
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk et hyggelig og stille rom med balkong og sjøutsikt. Hyggelig og imøtekommende betjening og frokost med stort utvalg av varme og kalde retter. Hotellet ligger sentralt i byen og det er både rimelig og enkelt å parkere bil. Enkel inn- og utsjekk.

Romtips: Rett nedenfor hotellet fins en rimelig offentlig parkering.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, trondklevjer
Anmeldt 3. august 2021

Veldig hyggelig og god service, spesielt i restauranten. Fine og rene rom . Ligger veldig fint til ved sjøen og byparken. Et pluss med fin hotellhagen. Vi har vært her flere ganger og har vært fornøyd hver gang .

Takk, Åse I