Priceline
ScandicHotels.comUSD 139
FindHotelUSD 138
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Stort hotell med mye innhold. Består av en eldre og en nyere del. Bodde med familie på nyere del. I tillegg har hotellet et konferanseområde. For å komme til hotellrom må man gå gjennom konferanseområdet. Vi bodde på familierom som har en dobbelseng og to senger som kan trekkes ned fra vegg. Rommet er stort nok til en familie med to barn, men med sengene trukket ned så har man lite gulvplass. Badet var rent og stort. Helhetsinntrykket var veldig bra. God frokost, som forventet på Scanpix hotell. Pluss for basseng som kunne benyttes gratis. Veldig populært for barna. Har en koselig bar med uteområde i nærheten av lobby. Generelt god service.

Romtips: Parkering på hotellet var dyrt. Det er kommunal parkeringsplass like ved som koster cirka kr 30 per døgn. Alltid ledige parkeringsplasser.
Takk, robino947
Anmeldt 15. september 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 12. september 2021

Vi kom til hotellet på tirsdag ettermiddag og skulle da parkere i garasjen ble litt overrasket over prisen kr 450,- for 2 døgn står ikke noe om at parkering koster,har vært på flere Scandic hotell i sommer,gratis parkering.Jeg er ellers fornøyd med rommet og spesielt frokosten, personalet hadde mye å gjøre med alle seminarene,kursene forstår at dette er viktigere for hotellet enn et par på tur.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Mobile37558573684
Anmeldt 24. august 2021

Fint hotell med fantastisk frokost og fint rom. Ansatte i resepsjonen var meget serviceminded. Måtte booke om flere ganger, men det var aldri noe problem. Vi kommer definitivt tilbake igjen. Hotellet anbefales

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, larsroar
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk et hyggelig og stille rom med balkong og sjøutsikt. Hyggelig og imøtekommende betjening og frokost med stort utvalg av varme og kalde retter. Hotellet ligger sentralt i byen og det er både rimelig og enkelt å parkere bil. Enkel inn- og utsjekk.

Romtips: Rett nedenfor hotellet fins en rimelig offentlig parkering.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, trondklevjer