Camilla S
2,0 av 5 boblerAnmeldt 1. juni 2023via mobile enheter
Dato for oppholdet: mai 2023
Thomas Ødegard, General ManagerScandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. juni 2023
Hei
Tusen takk for tilbakemeldingen i forbindelse med ditt siste besøk hos oss. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Det leit å høre at du fikk ulempen av å måtte bytte rom pga lekkasje og at det rommet du byttet til ikke var tilstrekkelig rengjrot. Dette tas så klart opp med housekeeping slik at de kan forbedre seg der.
Vi har et stort hotell med mange rom, hvor dt er stor variasjon på utseende på rommet. Selv om man booker samme rom kategori er man ikke garantert å bli satt i samme fløy, da vi har tre fløyer med rom. Til en annen gang kan man kontakte hotellet og spesifiere hvilke fasiliteter man øsnker, som for eksempel badekar, fransk balkong eller kjøleskap. Ikke alle rom har alt.
Håper til å se deg igjen en anne gang

Mvh

1.3 km fra Scandic Park Sandefjord
      kr 1 188
    • Agoda.com
    2.2 km fra Scandic Park Sandefjord
    "Gratis sykler" & bordtennis.
    • Priceline
    • Agoda.com
    5.9 km fra Scandic Park Sandefjord
    Gratis parkering
    Ingen gebyrer, bare gode tilbud
      0.2 km fra Scandic Park Sandefjord
        0.0 km fra Scandic Park Sandefjord
        Svømmebasseng
        Se flere hoteller i Sandefjord
        Anmeldt 29. mai 2023

Gode senger og sengetøy. Jeg savnet og kunne åpne vinduet om natta. Neste gang ber jeg om et rom der det er mulig.
        Helt fantastisk frokostbuffe, her er det noe for alle.
        Stille og rolig om natta, og koselig i baren med et glass før sengetid. Flott utgangspunkt for sykkelturer og billig parkering i nærheten av hotellet. (200m)
        Vi kommer tilbake

Romtips: Liker du å åpne vinduer om natta, spør om de har rom der det er mulig. Ellers, gled dere til frokostbuffeen og beliggenheten :-))
        Takk, Jonnysteen
        Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2023

Tusen takk for din tilbakemelding - alle vinduene på hotellet kan åpnes, men av sikkerhetsmessige grunner er man nødt til å signere en samtykke kontrakt før respesjonen kan åpne det for deg.

Beste hilsen

Anmeldt 29. mai 2023

Fint rom med det meste som trengs. Gode senger, daglig rengjøring og god service. Hotellet var bygd på 1950 tallet og stilen er en modernisert versjon av dette. Meget bra frokost i en stor frokostsal. Pluss for mye frukt og lavkalori og ferdig oppskjært brød.

Takk, Daydream51241406003

Tusen takk for din tilbakemelding - Så hyggelig å høre at dere frokosten vår.
        -vi håper å kunne ønske deg hjertelig velkommen tilbake til Park i Sandefjord ved en senere anledning.

Beste hilsen

Anmeldt 28. mai 2023

Dette er anmeldelsen min med påfølgende svar. Betyr det kun at hotellet er lei seg og at de skal fortsette å servere rødvin fra kjøleskapet? Hadde jo forventet at man kunne si at dette var en glipp, og at rødvin selvfølgelig ikke skal stå i kjøleskap. Anders Jahre og andre av Sandefjords store kvinner og menn ville jo ha snudd seg i graven.

"Reiste hit to netter med sønn, 11. Hotellet er veldig flott og beliggenheten er helt super. Følelse av ærverdighet. Pent rom. Men: Rødvin serveres ikke fra et kjøleskap! Kjøpte en flaske i resepsjonsbaren og oppdaget for sent at den var så iskald som man heller foretrekker at hvitvin skal være. På spørsmål om hvorfor hotellet utøvet denne praksisen fikk jeg til svar at noen foretrekker rødvin slik, og det ble slått en spøk om at jeg jo kunne varme den litt under genseren. Når man betaler 575 kroner så forventes det litt mer kvalitet enn dette."

Svar fra Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord
        Besvart 5 dager siden
        "Hei Tusen takk for tilbakemeldingen i forbindelse med ditt siste besøk hos oss. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd med vin temperaturen. Vi håper du ønsker å besøke oss ved en senere anledning til tross for dette. Mvh Team Sandefjord"

Takk, Arne Thomas H

Hei!

Om en flaske rødvin er åpen, må den stå i kjøleskap for å ha lemnger holdbarhet. Vi har så klart rødvin som ikke står i kjøleskap. Men det er da uåpnede flasker. Har du flere spørsmål gjerne ta kontakt direkte på Parksandefjord@scandichotels.com -da det er lettere å holde dialog der

Mvh Team Sandefjord

Anmeldt 28. mai 2023 via mobile enheter

Rom 247 er et stort standardrom men ble for varmt om natten. Liten mulighet for lufting. Ellers flott hotell med hyggelig personell og god mat. Hadde helpensjon og deltok på et møte. Flott konferansehotell.
        Sentral beliggenhet i Sandefjord

Takk, Bafoel
        Thomas Ødegard, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2023

Dear Guest,

Thank you so much for your feedback. :)

Please come back soon.

Best regards,
        Jan

Anmeldt 26. mai 2023

Dato for oppholdet: mai 2023
        Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com