Anne Berit Haug... S
0.3 km fra Hotel Kong Carl
Restaurant
    1.4 km fra Hotel Kong Carl
    1.9 km fra Hotel Kong Carl
    "Gratis sykler" & bordtennis.
    • Priceline
    6.2 km fra Hotel Kong Carl
    Gratis parkering
    Ingen gebyrer, bare gode tilbud
      0.6 km fra Hotel Kong Carl
        0.0 km fra Hotel Kong Carl
        Restaurant
        Se flere hoteller i Sandefjord
        Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Sjarmerende litt "nedpå" og annerledes hotell. Rommet er greit nok. Ikke stort. Ganske lytt så du må tåle lyder God mat, men ikke helt wow. Har vært her før. Ikke noe nytt og spennende på matfronten siden sist.

Dato for oppholdet: september 2018
        1  Takk, Kvinne48
        Anmeldt 17. september 2018

Vi bodde ikke på hotellet men ville prøve restauranten. Lokalet er veldig fint. Vi var fire personer som bestilte À la carte meny. Maten var veldig bra men rettene var dessverre lunkne. Det var ikke mange i restauranten så maten burde kunne serveres varm. Rettene ble ikke presentert og ved spørsmål kunne ikke servitøren svare uten å måtte spørre på kjøkkenet.Vi ønsket tilpassede viner og det skulle ikke være noe problem. Vinene viser seg å være husets vin uansett hvilken rett den ble servert til, samme vin både til kjøtt og fiskeretter, og vi fikk ikke smake før den ble servert. Vinene var enkle og karakterløse og passet ikke til våre retter. Til hovedretten ba jeg om en annen vin. Betalte da i tillegg for denne vinen. Vi måtte be om vann og det ble ikke fylt opp. Dette kunne vært en veldig god mat-opplevelse men presentasjonen og servering ødela opplevelsen.

Dato for oppholdet: september 2018
        • Reisetype: Reiste med venner
        1  Takk, Lykkereise
        Anmeldt 13. august 2018

Veldig dårlig hotell,alt er gammelt og skittent. Vinduer kan ikke åpnes, lukter fuktighet og vegg til vegg teppe med masse flekker!!! Helt forferdelig opplevelse:-( Parkerings plass koster 100 kroner.

Romtips: vet ikke om det finnes bra rom
        Dato for oppholdet: juli 2018
        2  Takk, MalgorzataW107
        Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde en natt på hotellet i juli 2017. Resepsjonisten virket sur, og ga oss ingen informasjon om utsjekk, frokost, Internett eller andre ting. Nøkkelkortet vi fikk var brukket. Vi manglet varmtvann hele oppholdet. Frokosten var heller ikke noe å skryte av, den smakte rart (gammelt?). Synes også konseptet med å vaske hendene på soverommet var merkelig.

Tok kontakt med kong Carl for å fortelle om opplevelsen, og fikk gavekort på 500 kr. Når vi endelig fikk kommet oss dit for å prøve restauranten,så var der også nedtur. Vi synes det var vanskelig å finne informasjon om åpningstider til restauranten, og ringte derfor. Fikk beskjed om at den var åpen fra 17-20. Vi ankom derfor like før 18, og utenfor sto det at de serverte al a carte fra 12. Da vi kom inn i resepsjonen fikk vi derimot beskjed om at det ikke åpnet før 19. Sultne og lei så snudde vi og spiste et annet sted. Nå gir vi opp, og kommer ikke tilbake - ikke for overnatting eller mat.

Dato for oppholdet: juli 2018
        1  Takk, lisasG8781HO
        Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Kun kaldt vann i dusj, vask på rommet istedet for badet og ødelagt nøkkelkort t. Dårlig utvalg i frokost. Lite imøtekommende resepsjonist. Sendte en mail etter oppholdet og fikk gavekort som kompansasjon. Dette var tenkt benyttet i restaurant, dette var overraskende vanskelig å gjennomføre da det var et tidspunkt oppgitt på nettstedet, et annet når det ble ringt å spurt, et tredje ved inngangen, og et fjerde tidspunkt for åpning i resepsjonen. Nettsiden informerte om 18-20, ved telefon 17-20, inngang 12-20 og resepsjon informerte om åpning kl 19. Ankom kl 18 da dette var det seneste tidspunktet funnet før ankomst. Valgte å spise et annet sted å ikke benytte gavekortet. 1 stjerne, og en pluss for gavekort.

Dato for oppholdet: august 2017
        Takk, Tommy S