Gratis avbestilling frem til 18.03.21
Expedia.comUSD 126
eDreamsUSD 139
HurbUSD 146
Anmeldt 16. desember 2020

Vi var husløse en natt, så vi bestilte rom med litt ekstra, og det skal jeg si vi fikk!
Vi fikk tårnsuiten, såå delikat og lekre rom!
Dette erverdige hotellet gav oss en god følelse av luksus!
Vi kommer tilbake og anbefaler det gjerne!

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, Synnovevetvik
Anmeldt 30. november 2020 via mobile enheter

Vi var på dette hotellet første helgen i november fra torsdag til søndag. Her ble vi møtt av hyggelig og service innstilt personell fra vi trådte over terskelen. Dette er et lite unikt hotel og og var noe helt for seg selv. Det var en lun atmosfære, og beliggenheten var midt i byen med gangavstand til det vi ville se. Vi fikk et flott historisk rom ( Superior) Anbefales! Med avkjølte bobler som ventet. Rommet var stort med egen sittegruppe og minibar. Badet var enkelt, men dekket vårt behov utmerket. Og det sto gode Rituals produkter der. Maten var upåklagelig. Til tross for sandefjords mange gode restauranter, valgte vi å spise alle måltider på hotellet. Nå var det julemat preget meny, ellers er de opptatt av å servere god husmannskost. I disse tider føltes det fint og trygt å oppholde seg på dette unike hotellet. De har også egen parkering for hotellets gjester i bakgården dersom det er plass. Dette kostet 100 kr døgnet og var en super løsning. Dette hotellet passer spesielt godt til voksne par som vil ha en rolig, avslappende atmosfære. Og som ikke er avhengig av støyende pianobar for å kose seg. Hit kommer vi gjerne igjen en helg vi vil kose oss i trygge omgivelser med god mat og drikke. Anbefales!

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, GjermundelskerTilla
Anmeldt 30. november 2020 via mobile enheter

Et koselig hotel fra 1690 som har en egen sjarm og koselig atmosfære.
Vi var en gruppe på 8 stk som prøvde ulike retter og var veldig fornøyde.
Jeg selv tok kamskjell til forrett, pinnekjøtt til hovedrett og karamellpudding til dessert. (Glemte ta bilde av hovedretten og desserten)
Må si forretten virkelig var helt perfekt!! Kamskjellene var stekt akkurat sånn jeg liker dem.
Og servicen var på topp

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, kristinaseliassen
Anmeldt 26. oktober 2020 via mobile enheter

Vi bodde her en natt i september. Vi valgte hotellet fordi vi hadde bodd på hotell i samme kjeden i Arendal.
Dette hotellet var vi ikke like fornøyd med, rommet var greit nok, men badet var så lite så det var knapt plass til å sitte på do. Sengetøyet var det noen flekker på, det var nok vasket, men år flekkene ikke går vekk kunne der vært kassert. Ukoselig var det. Vi fikk sjekket inn flere timer før innsjekking kl 15, det var fort gjort og damen var hyggelig. Frokosten var veldig god og det var stort utvalg.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, MerDag
Anmeldt 21. september 2020

Sjarmerende, ærverdig hotell fra 1700-tallet i hjertet av Sandefjord. Lekkert innredede rom og nydelig frokostbuffet med godt utvalg. Mulighet for å lade elbil på parkeringen utenfor. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 848kjerstik