Gratis avbestilling frem til 18.08.22
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
FindHotel
1924 av 245 anmeldelser
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Koselig hotell med trivelig betjening. Veldig god og innholdsrik frokost. Litt små rom, men det var rent og fint. Sentral og fin beliggenhet. Lett å få kontakt med betjeningen både ved inn/utsjekk og når man skulle bestille noe i baren.

Takk, Kaja V
Anmeldt 15. juni 2021

Nydelig hotell, sentralt beliggende. Vårt rom var lekkert oppusset i "Grand hotel-stil". Fantastisk frokost, med alt man kan tenke seg av kaldt og varmt. Badet stort, pent og funksjonelt. Vi elsket hele stedet.

Romtips: 306 var nydelig og av god størrelse.
1  Takk, Nin68
Anmeldt 16. april 2021 via mobile enheter

Enkel overnatting på vei til Oslo.
Veldig hyggelig og serviceminded personell, klassisk pent hotell med bra rom. Parkering i bakgård mot et lite pristillegg på 150 - bra! Frokost var også klassisk kontinental. Hotellet kan trygt anbefales.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Tronnien
Anmeldt 6. mars 2021 via mobile enheter

Da tok vi turen på Kong Carl denne gangen også, slik vi har pleid å gjøre de siste årene vi har vært i Sandefjord for å besøke vår kjære mor/mormor/farmor/oldemor. Denne gangen stod standarden også til forventningene; god frokost og gode senger på et sentralt, rolig og fredelig hotel. Elsker stilen her; alt er gjennomført til fingerspissene. Liker at dere har bevart det gamle, herskapelige og majestetiske. Eneste som trekker litt ned for min del er tiden det tar før vannet blir varmt i dusjen samt kloakklukten fra det gamle rørsystemet. Frokosten kunne også vært mer allergivennlig i form av laktosefri melk, glutenfri mat samt speltbrød for sensitive mager. Savner også leverpostei på bordet. Ellers; tommel opp ;)

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, 485helled
Anmeldt 21. desember 2020 via mobile enheter

Hadde gleden av å bo her et par dager i november. Det ble en flott opplevelse. Gammel, erverdig bygning, meget spesielle rom og en stemning man ikke finner på mere moderne hoteller. God service. Ved neste besøk av Sandefjord kommer jeg til å prøve å få rom her. Bra mat.

Dato for oppholdet: november 2020
2  Takk, r0ald0vidi