Priceline
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Rommets standard svarte ikke til forventningene. Det var slitent og mye avskalling av maling på hjørner o.l. Skitne vinduer. Uten air-con ble det alt for varmt, og folk røykte rett utenfor vinduet vårt. Dårlig utvalg på frokost for den som ikke spiser kjøtt og fisk. Vi spiste allerede 15 min etter at det åpnet, likevel var grønnsaker og osteskiver blitt tørre i kantene allerede. Dårlig merking av produktene.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Anna G
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og betjening, rent og sentral beliggenhet, god frokost, MEN unngå FOR ALL del rom 224 som ikke har vindu, dersom du foretrekker mindre enn 40 grader om natten og normal oksygentilgang. Løsningen for å få puste ble å sove med døren til korridoren åpen.

Takk, Morten B
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hotel med sjarm, men det kunne trengt litt oppussing. Rommene var vel fra 70-80 tallet og var veldig slitt. Frokosten var ganske bra. Ellers var det generelt veldig varmt på rommene, ingen ventilasjon eller vifter. I forhold til standard var det kanskje litt dyrt prisa. Beliggenheten var veldig bra, kort vei til restaurant og sentrum av Sandefjord.

Romtips: Ikke sov der på sommeren når det er varmt.
Takk, GrafvonVogel
Anmeldt 20. juli 2021

Begrenset med egne parkeringsplasser på hotellet. Må påregne å parkere i parkeringshus hvis man kommer med bil. Bygget er svært gammelt, men ikke nødvendigvis bare sjarmerende av den grunn. Vi opplevde hotellet som slitt, og rommet vi fikk hadde et svært trangt bad. Her måtte man nesten vri kroppen rundt håndvasken for å komme til på toalettet. I dusjområdet var fugene nesten nedslitt mellom gulvflisene, og et klebrig dusjforheng klistret seg til kroppen. Til frokost hadde de ikke oppskjært brød til tross for den pågående pandemien. Mange gjester tok på brødet og den samme brødkniven.
Hotellet har fin og sentrumsnær beliggenhet, for et opphold i Sandefjord. Forventer likevel en bedre standard på rom når man betaler like mye som på andre nyere og mer standardiserte hoteller.

Takk, deRochlenge
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Et fint og sjarmerende hotell med fin beliggenhet i sentrum av byen.Koselig rom med god seng. Det var hyggelig personal på hotellet og god og variert frokost. Et hotell jeg gjerne overnatter flere ganger på.

Takk, 274anitah