Gratis avbestilling frem til 13.10.22
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Koselig, historisk og særpreget Hotel med en nydelig restaurant med mulighet for å sitte ute. Ligger rett ved torget, handlegatene og kort vei til havnen. Vi brukte det som Hotel da vi syklet Vestfold rundt. Deilig å komme til slik luksus etter mange mil på sykkel. Anbefales. Veldig hyggelig personale både i resepsjon og restaurant. Fabelaktig frokost. Vær obs på at noen rom har dobbelseng så go beskjed o god tid om dere vil ha enkelt senger. Rommene vi ble tildelt var flotte.

Anbefales.

Romtips: Spesifiser om du vil ha enkelt senger ved booking.
1  Takk, H2O40
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Nydelig historisk hotel, rett og slett kjekt å være tilbake på dette nydelige stedet. Avslappende atmosfære, hyggelig personell. Lite og personlig sted. God restaurant med kvalitets mat lunsj, middag og frokost. Fine romslige rom med stort nyoppusset bad.

Takk, torer640
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Rommets standard svarte ikke til forventningene. Det var slitent og mye avskalling av maling på hjørner o.l. Skitne vinduer. Uten air-con ble det alt for varmt, og folk røykte rett utenfor vinduet vårt. Dårlig utvalg på frokost for den som ikke spiser kjøtt og fisk. Vi spiste allerede 15 min etter at det åpnet, likevel var grønnsaker og osteskiver blitt tørre i kantene allerede. Dårlig merking av produktene.

Takk, Anna G
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og betjening, rent og sentral beliggenhet, god frokost, MEN unngå FOR ALL del rom 224 som ikke har vindu, dersom du foretrekker mindre enn 40 grader om natten og normal oksygentilgang. Løsningen for å få puste ble å sove med døren til korridoren åpen.

Takk, Morten B
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hotel med sjarm, men det kunne trengt litt oppussing. Rommene var vel fra 70-80 tallet og var veldig slitt. Frokosten var ganske bra. Ellers var det generelt veldig varmt på rommene, ingen ventilasjon eller vifter. I forhold til standard var det kanskje litt dyrt prisa. Beliggenheten var veldig bra, kort vei til restaurant og sentrum av Sandefjord.

Romtips: Ikke sov der på sommeren når det er varmt.
Takk, GrafvonVogel