Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Fullt refunderbart fĂžr 28.09.23
Fullt refunderbart fĂžr 29.09.23
Expedia.comUSD 111
Trip.com
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
13–18 av 269 anmeldelser
Anmeldt 11. august 2022

Vi hadde gleden av Ä bo 2 netter pÄ Kong Carl i august i Är. Veldig sentralt hotell «for alt» i Sandefjord. Greie rom og bad, med en meget god og innholdsrik frokost. Eneste kunne vÊrt en litt mer smilende resepsjonist. Prisen pÄ overnatting inklusiv frokost var det ikke noe Ä klage pÄ. Vi kommer svÊrt gjerne igjen

Dato for oppholdet: august 2022
Takk, Magne H
Anmeldt 24. juli 2022

Veldig flott hotel med masse historie i veggene. Vi var der bare en natt. Rommet var flÄtt innredet. Vi satte ute og spiste, veldig hyggelig servitÞr fra Italia. Maten var faktisk bedre enn forventet, spiste vilt med masse herlig grÞnnsaker og en veldig god saus.

Takk, Johmarn
Anmeldt 23. juli 2022 via mobile enheter

Fantastisk service, nydelig hotell, helt herlig frokost og alt til en rimelig penge. Rommet var vel utstyrt med flotte velvÊre-artikler, gode senger og nydelig interiÞr. Restauranten utendÞrs er sÄ koselig og har flere gode retter som har ok pris. Tusen takk!!

Romtips: Kan parkere pÄ stedet mot betaling, men for oss var plassen full. Var parkeringshus likeved.
Takk, helenaj114
Anmeldt 15. juli 2022 via mobile enheter

Lite info om tidspunkter for frokost og middag vi hadde forhÄndsbestilt. Skulle stÄ en flakse musserende pÄ rommet da vi kom, den mÄtte jeg ned i resepsjonen og hente. Systemet dems var riktignok nede denne dagen sÄ de hadde ikke helt oversikt. Selve middagen var god, men servicen dÄrlig, servitÞren var nesten ikke borte ved bordet vÄrt og vi satt med tomme glass lenge fÞr vi var ferdig Ä spise. Da vi kom opp pÄ rommet igjen sverma det masse store fluer rundt i rommet. Det var ganske ekkelt, sÄ vi sto og smekka fluer en stund. Natten var heller ingen god opplevelse da det nesten ikke var luft der og jeg vÄknet gjennomsvett midt pÄ natta.
Likte godt den gamle stilen og interiÞret pÄ hotellet, men det hjalp ikke sÄ mye. Velger nok noe annet neste gang vi skal til Sandefjord.

Takk, Anidemle
Anmeldt 11. juli 2022 via mobile enheter

Norsk husmannskost og annen god mat pÄ sitt beste!
Laksen her er virkelig i en egen liga. jeg anbefaler alle lokale og tilreisende om Ä bestille bord her og fÄ servert Østlandets beste stykke med laks.
Servicen pÄ hotellet gjÞr at du fÞler deg kongelig og menneskene her vet virkelig hva de driver med.
Egnet for dates, familiemiddager, jobb/mĂžter og andre hyggelige sosiale samlinger rundt et middagsbord.

Takk, verenemh