stigs152
    Living room
    • Expedia.com
    5.9 km fra Torp Hotel
    Gratis Wi-Fi
    "Gratis sykler" & bordtennis.
    • Priceline
        kr 1 683
      17.4 km fra Torp Hotel
      Se flere hoteller i Sandefjord
      Anmeldt 10. juli 2018

Ett flott hotel som ligger rett ved E18 og nær Torp flyplass. Rene og pene rom, hyggelige ansatte, kjempe god mat. Bussforbindelse rett utenfor til byen og andre steder. Rimelige priser. Tilbyr rom med hund

Dato for oppholdet: september 2017
      Takk, Ankiapp
      Anmeldt 13. mars 2018 via mobile enheter

Spiste middag her i helga, på vei hjem til Sørlandet. Maten var ok, men det er ran å betale 52 kr for 0,5 liter iste! 180 kr for hamburgertallerken er også dyrt. En familie på 5 må passerer fort tusenlappen med disse prisene. PS: det ligger McDonalds rett på siden, der kan du spise for halve prisen, om du skal ha et raskt måltid på veien.

Dato for oppholdet: mars 2018
      1  Takk, karenmarieh
      Anmeldt 1. mars 2018 via mobile enheter

Middagsbesøk som jeg kunne vært foruten
      Desverre burde jeg ha husket det fra forrige besøk som også innebar et skuffende måltid
      Potetene var skrellet men burde vært skrellet en gang til. Laksen med tilbehør smakte ingen ting

Dato for oppholdet: februar 2018
      Takk, olejamann
      Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Jeg og en vennine var her i sommer. Hotellet var lett å finne og vi ble møtt av hyggelige folk i resepsjonen. Rommet var enkelt og greit og frokosten var god. Kommer gjerne tilbake neste gang jeg er på biltur på Østlandet.

Dato for oppholdet: juli 2017
      Takk, KjellaugLund
      Anmeldt 2. september 2017 via mobile enheter

Rent og pent, hyggelig betjening og god frokost, fine men små rom. Grei beliggenhet rett ved E18 og god parkering. Sentralt for videre utforskning av omliggende severdigheter og et greit stopp hvis du skal videre i hvilken som helst retning.

Dato for oppholdet: september 2017
      Takk, Knut_Sleveland