Trip.com
Agoda.comUSD 150
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger ganske nær E18, og framstår mer som et motell. Det er enkelt og greit, men det virker veldig ordentlig, og vi var veldig fornøyd med oppholdet. Svært hyggelig og imøtekommende betjening, vi følte oss godt ivaretatt. Dessverre var det ikke buffet pga korona, men maten var svært god og delikat anrettet. Må også nevne at selv om vi var nær E18, var det så godt som umulig å høre støy.

1  Takk, Camper400021
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Har i mange år regelmessig spist middag, og har oftest vært meget fornøyd med middagen. Betjeningen er meget hyggelige. Tilgjengelighet for de som bruker hjelpemidler er meget bra. Parkeringsplasser er bra. Toalett nede er bra.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 188karld
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Maten vi fikk servert hadde god smak.
Etter mye om å men så havnet min samboer på pytti panne med speilegg og jeg havnet på Club sandwich.

Mye godt, mye mat og mye for pengene.
Her går du mett, var også ett eget dessert bord som var inkludert i dagens middagsrett.
Dette kan man også kjøpe vedsidenav og man kan forsyne seg så mye man ønsker så mange ganger man ønsker.

Gode parkerings muligheter uten betaling og enkelt og komme seg av og på E18.
Ordentlig middag.

Ganske fornøyd.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Juliekittelsen
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Ny ansatt som er service minded så det holder. Har spist her de siste 10 årene og føler jeg kan si at nå er servicen løftet seg langt over det som jeg har opplevd tidligere. En ny og meget blid dame ga topp service og det er med på og høyne opplevelsen. Fortsett slik så kommer gjennkjøpene hyppigere og hyppigere. Det kan jeg love dere.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, VestfoldFracy
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Hotellet er enkelt å finne. Personalet hyggelige, men ein får lite informasjon ved innsjekk. Måtte tilbake til resepsjonen for å spørre om blant annet wifii-kode. Fekk heller ikkje noko info om frukosten. Litt harde senger. Rommet vi fekk såg ut til å vere eit ombygd kontor. Litt i trangeste laget for fem personer. Heilt Ok sidan der var eit kort stopp.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 664siljer