FindHotelUSD 174
eDreamsUSD 167
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Et stopp langs E 18 i Vestfold for å spise middag.
Så greit ut da vi gikk inn.
Vi bestilte og betalte ved disken.
Laks med agurksalat og sandefjordsmør.
Da vi skulle finne et bord og sitte ved kom første varsel, det var skittent servise på mange bord.
Så fikk vi maten den var forferdelig.
Potetene var fulle av vann (vasstrukne), agurksalaten smakløs og slapp, laksen var tørr, smakløs og fargeløs, hadde ligget for lenge i vann, sandefjordsmøret ? var noe tyktflytende smakløst. Alt var kaldt og uappetittlig.

Vi gikk derfra like sultne som da vi kom.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, karenmariea
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger ganske nær E18, og framstår mer som et motell. Det er enkelt og greit, men det virker veldig ordentlig, og vi var veldig fornøyd med oppholdet. Svært hyggelig og imøtekommende betjening, vi følte oss godt ivaretatt. Dessverre var det ikke buffet pga korona, men maten var svært god og delikat anrettet. Må også nevne at selv om vi var nær E18, var det så godt som umulig å høre støy.

1  Takk, Camper400021
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Har i mange år regelmessig spist middag, og har oftest vært meget fornøyd med middagen. Betjeningen er meget hyggelige. Tilgjengelighet for de som bruker hjelpemidler er meget bra. Parkeringsplasser er bra. Toalett nede er bra.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 188karld
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Maten vi fikk servert hadde god smak.
Etter mye om å men så havnet min samboer på pytti panne med speilegg og jeg havnet på Club sandwich.

Mye godt, mye mat og mye for pengene.
Her går du mett, var også ett eget dessert bord som var inkludert i dagens middagsrett.
Dette kan man også kjøpe vedsidenav og man kan forsyne seg så mye man ønsker så mange ganger man ønsker.

Gode parkerings muligheter uten betaling og enkelt og komme seg av og på E18.
Ordentlig middag.

Ganske fornøyd.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Juliekittelsen
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Ny ansatt som er service minded så det holder. Har spist her de siste 10 årene og føler jeg kan si at nå er servicen løftet seg langt over det som jeg har opplevd tidligere. En ny og meget blid dame ga topp service og det er med på og høyne opplevelsen. Fortsett slik så kommer gjennkjøpene hyppigere og hyppigere. Det kan jeg love dere.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, VestfoldFracy