Priceline
TripadvisorUSD 137
Anmeldt 14. april 2021

Igjen en dårlig opplevelse. 2 lunchmåltider får begge stryk. En hamburgertallerken som var forferdelig. Tørr burger med lunken frites med masse grillkrydder. Denne kunne vært levert bedre selv i et gatekjøkken. Omelett tørr ,lite rafinert og et tørt glutenfritt brød innpakket i plast. Skammelig dårlig måltid hos dere idag . Dette er andre gang vi får dårlig mat.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, bjornj219
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Min mor hadde invitert til søndagsmiddag, siden hun hadde gode erfaringer fra tidligere. En stor porsjon kokt kveite bestod av tre poteter og to små fiskestykker, som var altfor salte og tørre. Kokkens anbefalte oksekjøttgryte inneholdt knapt en kjøttbit, og var mer for en grønnsakslapskaus å regne ! Opplevelsen ble en skikkelig nedtur og frister selvsagt ikke til gjentakelse !

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, janegila2015
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Et stopp langs E 18 i Vestfold for å spise middag.
Så greit ut da vi gikk inn.
Vi bestilte og betalte ved disken.
Laks med agurksalat og sandefjordsmør.
Da vi skulle finne et bord og sitte ved kom første varsel, det var skittent servise på mange bord.
Så fikk vi maten den var forferdelig.
Potetene var fulle av vann (vasstrukne), agurksalaten smakløs og slapp, laksen var tørr, smakløs og fargeløs, hadde ligget for lenge i vann, sandefjordsmøret ? var noe tyktflytende smakløst. Alt var kaldt og uappetittlig.

Vi gikk derfra like sultne som da vi kom.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, karenmariea
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger ganske nær E18, og framstår mer som et motell. Det er enkelt og greit, men det virker veldig ordentlig, og vi var veldig fornøyd med oppholdet. Svært hyggelig og imøtekommende betjening, vi følte oss godt ivaretatt. Dessverre var det ikke buffet pga korona, men maten var svært god og delikat anrettet. Må også nevne at selv om vi var nær E18, var det så godt som umulig å høre støy.

1  Takk, Camper400021
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Har i mange år regelmessig spist middag, og har oftest vært meget fornøyd med middagen. Betjeningen er meget hyggelige. Tilgjengelighet for de som bruker hjelpemidler er meget bra. Parkeringsplasser er bra. Toalett nede er bra.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 188karld