“God mat”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

God mat og drikke, god service koselig maritimt miljø, gode priser
God dessert, tilslørte bondepiker

Takk, 180vegardb

Anmeldt 8. juli 2020

ingen plass jeg vil anbefale, desverre, etter tre besøk på dette møkkastedet, er vår anbefaling : bruk pengene deres en annen plass, hvor dere får bedre service ....

2  Takk, sigurdd2018
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og mine foreldre dro hit for å spise, og hadde en mildt sagt blandet opplevelse. Maten var helt fantastisk - hvalen var muligens blant topp tre beste retter jeg har spist.
Men så kommer det til servicen og servitøren vår, som het noe på S. Denne mannen burde tvangssendes på smile- og høflighetskurs! Han så knapt på oss, var ekstremt avvisende når vi snakket med han (selv når vi bestilte maten var det på grensen til at han himlet med øynene), vi ble aldri spurt om maten smakte og når maten og drikken ble servert fikk vi følelsen av å få tallerken/glass klasket demonstrativt i bordet. Altså hallo???? Serviceyrke?
Hadde det ikke vært for denne enkeltpersonen så hadde restauranten nok fått 5 stjerner, da de andre ansatte virket både blide og profesjonelle.

Takk, lindaawzme
Anmeldt 2. juli 2020

Nå får ikke denne restauranten flere sjanser av oss. Vi er en jentegjeng som ofte er ute og spiser, og ble enige om at vi skulle prøve igjen på La Scala. Restauranten er jo så fin, og beliggenheten er aldeles praktfull. Men det hjelper så fryktelig lite når resten er begredelig. Tidligere har maten vært ok, og servicen dårlig. Men nå var også maten dårlig. Spiste fish & chips. Fisken var en bitte liten bit i en veldig fettete frityrklump. Chipsen var blaut, og smakløs. Og heldigvis var det ikke så mange chipser. Det fulgte med en bitte liten klatt remulade, og en mikroskopisk del av bladpersille. Og det var det hele for kr 185.- Det finnes heldigvis mange andre steder i Sandefjord hvor man får veldig mye bedre mat for samme prisen. Og mye bedre service. Da vi hadde spist, kom en servitør og samlet inn tallerkener, men spurte ikke om vi skulle ha dessert/kaffe eller noe annet. Så vi betalte og gikk. For godt denne gangen. Nå blir det ikke flere lunsjer der :-)

1  Takk, Vivpriw
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god mat her, men det er overpriset. Sikkert på grunn av fin beliggenhet. Nydelig pasta her!!!

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Simabo

Reisende som så på Restaurant La Scala Brygga, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Restaurant La Scala Brygga? Del dine erfaringer!