“Nydelige blåskjell”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Vi spiste Carpaccio til forrett og blåskjell til hovedrett. Carpaccioen kunne vært litt mer krydret, og de burde kun ha holdt seg til ruccula og ikke andre urter som ikke passet til i det hele tatt (men det gikk jo an å plukke bort).
Blåskjellene var helt nydelig på smak og deilig saus med masse smak, så det kan anbefales!
Hyggelig å sitte ute å spise på en flytebrygge i finværet også.

Takk, ElDesperados

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

En flott familie middag på La Scala, vi var 4 stykk hvor alle sammen fikk det de ønsket og hvor alt smakte godt. Service var veldig bra, med veldig flinke og effektive servitører.

Takk, Nomad785998
Anmeldt 8. august 2020

Lun atmosfære, god mottagelse, profesjonell gjennomføring av coronatiltak, innholdsrik meny. Vi spiste helstekt indrefilet og hvalbiff. Fantastisk mat, perfekt på alle måter!

Takk, staalebr
Anmeldt 7. august 2020

Biff, bearnaise saus, potet, løk og sopp rett med grønnsaker...
Passe mør, passe stekt og nydelig smak.
En fryd for øye og smaksløkene.
Beste jeg har smakt på lenge.
Anbefales!

Takk, johnwA5249SW
Anmeldt 28. juli 2020

Mannen min og jeg spiser i gjennomsnitt ute 2 ganger om dagen, og dette er definitivt den beste restauranten hittil. Servicen var upåklagelig, rett og slett fantastisk. og maten var eksepsjonell! Servicen var så god at vi dro tilbake for andre gang, samme kveld. Top Notch!

1  Takk, Helena B

Reisende som så på Restaurant La Scala Brygga, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Restaurant La Scala Brygga? Del dine erfaringer!