“Elendig service”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Elendig service . Vi var to stk som bestilte lunch . Den ene fikk servert feil rett noe som jo kan skje , men servitøren var relativ uinteressert i at det var gjort en feil . Fikk servert riktig rett med en kort beklagelse . Servitøren / servitørene virket uinteresserte og så sure ut. Maten var ok .
Vi observerte også at ett annet par sa de syntes det var varmt ved vindusbordet i solen ( det var masse ledige bord i restauranten ) hvor da servitøren svarte kort at solen flytter seg. Når vi ba om regningen kom servitøren og satte betalingsautomater raskt på bordet i mens han fortsatte å snakke med andre på ett annet bord .
Servicen er elendig !!! Føler vi ble behandlet som luft.

Takk, AnitaB12345

1923 av 560 anmeldelser

Anmeldt 24. juli 2021

En varm sommerdag i Sandefjord er det fult på de fleste resturantene langs brygga. Vi fikk plass på La Scala og det ble en opptur. Ble anbefalt torskerygg med div tilbehør. Retten var fantastisk god, fisken, grønnsakene og røstipoteter. Vi er veldig kresne på fiskemat, men dette var godt. Til dessert ble det tilslørte bondepiker til min mann og creme brulet på meg. Begge veldig gode. Dette frister til gjentagelse.

Takk, irenedahl54
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Helgrå Entrecôte bestilt som medium, svart broccoli. Dårlig service og sur servitør. Lykke til videre. Det kommer lavsesong også...

Takk, 600larse
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og god service! Hyggelig betjening og serveringen kom innen rimelig tid. Beliggenheten er også ypperlig!

Takk, elik523
Anmeldt 8. juni 2021

Nydelig og vakker mat. Super hyggelig betjening. Scampi, Asparges og Carpaccio til forretter, Kylling og Indrefilet til hovedretter og Sorbet til dessert. Alle smakte fortreffelig!

Takk, annecarinef2020

Reisende som så på Restaurant La Scala Brygga, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Restaurant La Scala Brygga? Del dine erfaringer!