“Dårlig servicev”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Dyr og og middels mat. Veldig dårlig servicebok sur kelner. Sa surt ifra at vi måtte skynde oss og bestille for kjøkkenet stengte snart....unødvendig å være sur....ikke verd pengene...

Takk, Kjersti K

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Bestandig bra på La Scala. Penne al Capone smaker alltid godt.
Hyggelig betjening. Rent og pent. Øllen var kald og kaffen god

Takk, 882ronnyh
Anmeldt 5. august 2021

Som mange så liker jeg å nyte det gode været når det kommer. Idag spiste jeg på La Scala ute i solen. Det var god mat men det som interesserte meg var servicen. Det var forskjellige servitører som var både hyggelige og morsomme. Det er ikke ofte jeg har hatt en servitør som tuller med meg og har en positiv holdning. Veldig fint måltid. Anbefaler en tur hit.

Takk, 59restaurantr
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Elendig service . Vi var to stk som bestilte lunch . Den ene fikk servert feil rett noe som jo kan skje , men servitøren var relativ uinteressert i at det var gjort en feil . Fikk servert riktig rett med en kort beklagelse . Servitøren / servitørene virket uinteresserte og så sure ut. Maten var ok .
Vi observerte også at ett annet par sa de syntes det var varmt ved vindusbordet i solen ( det var masse ledige bord i restauranten ) hvor da servitøren svarte kort at solen flytter seg. Når vi ba om regningen kom servitøren og satte betalingsautomater raskt på bordet i mens han fortsatte å snakke med andre på ett annet bord .
Servicen er elendig !!! Føler vi ble behandlet som luft.

Takk, AnitaB12345
Anmeldt 24. juli 2021

En varm sommerdag i Sandefjord er det fult på de fleste resturantene langs brygga. Vi fikk plass på La Scala og det ble en opptur. Ble anbefalt torskerygg med div tilbehør. Retten var fantastisk god, fisken, grønnsakene og røstipoteter. Vi er veldig kresne på fiskemat, men dette var godt. Til dessert ble det tilslørte bondepiker til min mann og creme brulet på meg. Begge veldig gode. Dette frister til gjentagelse.

Takk, irenedahl54

Reisende som så på Restaurant La Scala Brygga, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Restaurant La Scala Brygga? Del dine erfaringer!