“Solid!”

Midtåsen Cafe
Vurdert som nr. 21 av 63 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 20. mars 2013

Ingen ting å utsette. Topp mat og topp atmosfære. Må reise litt ut av byen for å finne det, men virkelig verdt det.

Takk, Lisa M

Anmeldt 1. januar 2013

God mat og drikke i flotte omgivelser. Kan ikke klage på service, men servitørene virket noe uerfarne. Synd at det er lov til å røyke der... Dete dempet opplevelsen noe for min del, da jeg ikke kan fordra lukten av røyk mens jeg spiser.

Takk, Merethe L
Anmeldt 12. september 2012

Grei nok cafe men hadde ventet meg en helt annen standard. De ansatte burde hatt kunnskap om arbeidsplassen sin med tanke på at det er kulturminne med masse historie. Skulle gjerne vært en tur inne da jeg var på en omvisning våren 2011 med May og det var en stor opplevelse. En guide som hadde stor kompetanse og engasjement som fenget.

Takk, Thorild
Anmeldt 14. juli 2013 via mobile enheter

Anmeldt 11. juni 2012

Reisende som så på Midtåsen Cafe, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Midtåsen Cafe? Del dine erfaringer!