“Used to be good ”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Smakløs mat, dårlig service. Hva har skjedd? Pleide å være bra her.
Håper dere klarer å snu denne dårlige trenden.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, jorgone1

Anmeldt 30. juli 2020

Vi var fire personer som spiste lunsj. To av oss spiste pizza, som var helt upåklagelig. To spiste pasta, og disse porsjonene var små, selv til lunsj å være, men godt var det. Jeg synes dette er den beste italienske i Sandefjord.

1  Takk, Vondogvanskelig
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en 2 retters meny. Nydelig forrett, kveite med jordskokkpure. Mør og god entrecote, med godt tilbehør.
God vin, og alt til fornuftige priser. Veldig hyggelig stemning, betjening, og god service. Anbefales.

3  Takk, drarnt
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Min favoritt, fantastisk mat, god atmosfære og god Service, liten og intim restaurant for par, familier og venner.

2  Takk, linegade
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

God Italiensk pizza, hyggelig personale og koselig atmosfære. Moderne intime lokaler som er verdt et besøk.

2  Takk, Knut Erik F

Reisende som så på Ristorante del mare, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Ristorante del mare? Del dine erfaringer!