“Helt greit - hverken mer eller mindre”
Anmeldelse av Ristorante del mare

Ristorante del mare
Vurdert som nr. 5 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Helt gjennomsnittlig både på mat og service. Helt greit, men ikke mer. Torskerygg og lammecarré var bra. Små porsjoner, men mye potet ved siden av. Pastaen derimot var smakløs og hadde tørrstekt kylling. Tagliatellaen var kjempetykk. 6 små kyllingterninger, 2 halve cherrytomat og intetsigende pestosaus. Man må ha enten forrett eller dessert (eller gjerne begge deler) for å bli mett. God sjokoladefondant. Himmelsk hjemmelaget is.
Ellers går kvelden inn i minneboken som en av mange.

2  Takk, Geno65

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service. Nydelig pizza som falt i smak til både 8 åring, 12 åring og voksne. Irish Caffe laget etter min smak (med hjemmelaget fløte). Barna elsker Fondanten, og Tiramisu er av de bedre vi har smakt. Verdt et besøk!

1  Takk, Ove N
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her både fredag og lørdag. Pizza fredag og pasta lørdag. Utrolig bra begge deler. Skal du spise Italiensk i Sandefjord anbefales dette stedet på det sterkeste. I tillegg til super mat er det en veldig hyggelig betjening som virkelig følger opp og bryr seg. Beste Tiramisu jeg har smakt. Dette er hjemmelaget. Nam nam. Vi kommer tilbake.

1  Takk, Seaside62046617403
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vil du ha skikkelig italiensk mat gå hit!!!
Utrolig hyggelige betjening, pizzaen var ekstrem god, pasta mare (blåskjell mm) ypperlig og Tiramisù Wow
Dette er herved vårt stamsted

1  Takk, gretemoee
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde pizza begge to. En Burrata crudo og en prosciutto. Disse var stekt i vedfyrt pizzaovn og hadde veldig god bunn og frisk og god saus. En av de beste italienske pizzaene jeg har smakt i Norge. Vil helt klart spise her igjen om vi befinner oss i Sandefjord.

2  Takk, Kristian l

Reisende som så på Ristorante del mare, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Ristorante del mare? Del dine erfaringer!