“Middag”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

God service, god mat- hva annet kan en si. Her tryller de fram et bord (når du har glemt å bestille), maten kommer raskt på bordet. I tillegg er menyen spennende og maten god. Vel verd et besøk.

2  Takk, ColinEnebakk

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ringte til restauranten 15 min før og var så heldig å få et ledig bord av en hyggelig mann på tlf.
Maten var nydelig! (Linguine, Risotto, Bolognese, pizza - Calzonen var ok).
God og rask service! Anbefales videre!

Takk, kristinerona
Anmeldt 22. juli 2021

En passe travel torsdagskveld en fin sommerdag i Sandefjord. Hadde bestilt bord kl. 20 og ble 5 min. før vist til bordet. Kun få minutter etter fikk vi bestilt og prompte servert vordrink og anbefaling fra menyen. Alle 3 i selskapet valgte dagens anbefaling, brosme med masse godt tilbehør, og med følge av god italiensk hvitvin ble denne servert i passe tid etter bestilling.
Vi var superfornøyde med maten, vinen, fantastisk Irish coffee, men mest av alt effektive, hjelpsomme og hyggelige servitører.
Anbefales!
Vi kommer gjerne tilbake

1  Takk, TrondE129
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Helt gjennomsnittlig både på mat og service. Helt greit, men ikke mer. Torskerygg og lammecarré var bra. Små porsjoner, men mye potet ved siden av. Pastaen derimot var smakløs og hadde tørrstekt kylling. Tagliatellaen var kjempetykk. 6 små kyllingterninger, 2 halve cherrytomat og intetsigende pestosaus. Man må ha enten forrett eller dessert (eller gjerne begge deler) for å bli mett. God sjokoladefondant. Himmelsk hjemmelaget is.
Ellers går kvelden inn i minneboken som en av mange.

2  Takk, Geno65
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service. Nydelig pizza som falt i smak til både 8 åring, 12 åring og voksne. Irish Caffe laget etter min smak (med hjemmelaget fløte). Barna elsker Fondanten, og Tiramisu er av de bedre vi har smakt. Verdt et besøk!

1  Takk, Ove N

Reisende som så på Ristorante del mare, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Ristorante del mare? Del dine erfaringer!