“Hyggelig stopp på veien”

Sandefjord Motor Hotel Cafeteria
Vurdert som nr. 45 av 58 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Etter oppgraderingen må jeg si det er ekstra hyggelig å være gjest. Denne gang bestilte jeg et karbonadesmørbrød med egg og dette smakte slik det skulle. Neste gang skal jeg høre om det er mulig å få et ekstra egg på. Så ingenting om det på menyen, men det kan hende at jeg leste den litt raskt. Ved siden av der jeg satt var det satt opp en flott dessertbuffet. Den så jeg ikke før jeg kom inn i restauranten. Prøv den så veldig god ut

Takk, VestfoldFracy

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Har vært fast gjest her i mange år. Nå har det vært lenge siden, men etter litt skuffelser fra de siste besøk prøvde jeg igjen. Nå var det blitt oppgradert på flere områder og kvaliteten fra kjøkkenet var tydelig løftet flere hakk. Et godt kjøkken er en viktig kjerne i en virksomhet og er dette området på plass så er 50% i orden. God mat, koselige og lyse lokaler og anbefales for reisende og fastboende i Sandefjord. Savner litt bedre skilting eller kommunikasjon på noen områder. Melk står i kartonger nederst i et kjøleskap. Kunder kan kanskje tro at dette er til «internt» bruk. Hva med et lite skilt «forsyn deg med et stort glass melk til Kr 35» når jeg hadde spist så satte de ut dessertbordet. Var litt interesser og så ingen info om dette fra min utsikt. Hva med et par skilter på buffetbordet som forteller om pris med og uten kaffe? Motorhotellet har løftet seg fra en svak ⭐️⭐️⭐️ til en sterk ⭐️⭐️⭐️⭐️. Bra jobba. Skal stedet løfte seg helt opp til en 5 stjerner så må det bli servering ved bordene og service ved bordene. Påfyll kaffe og mer fokus på gjesteopplevelse.

Takk, VestfoldFracy
Anmeldt 1. september 2018

Spiste lunch på kafeen på Motorhotellet. Både min kone og jeg tok roastbiffsmørbrød, roastbiffen var tørr og trevlete, så ut som den var fra et stykke med lit mørt bankekjøtt.
Kassatjenesten var virkelig treg, så ut som han hadde sin første dag på jobben.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Bjørn H
Anmeldt 9. august 2018

Stoppet her på veien med to sultne barn og to voksne i bilen.
Bestillingen tok i overkant lang tid selv om den var enkel. Prisen ble overraskende høy for fire enkle måltider, 50 kroner for en halvliter brusflaske forklarer jo noe av det.

Det tok dessverre usannsynlig lang tid å få maten, ca 35 minutter i en under halvfull spisesal. Passer dårlig med sultne barn og mer bilkjøring i vente.

Maten var god, fint presentert og med gode smaker.

Lokalet er hyggelig, toalettene rene og god parkering rett utenfor.

Dato for besøk: august 2018
Takk, kennethsK8492DW
Anmeldt 30. mai 2018

Bestilte karbonade med kokte poteter. Karbonadene greie nok, men potetene var vasstrukne. Industrikokte? Grønnsakene var dårlig kokt. Pris var sikkert som andre steder. Men har spist bedre veimat …

Dato for besøk: mai 2018
Takk, arvhenni

Reisende som så på Sandefjord Motor Hotel Cafeteria, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Sandefjord Motor Hotel Cafeteria? Del dine erfaringer!