“Favoritt café!”

Håndverkeren Kaffebrenneri AS
Vurdert som nr. 1 av 4 Smått og godt i Sandefjord
Beskrivelse: Byens eget lille kaffebrenneri som serverer alt av kaffedrikker. Vi serverer også mat alt etter sesongen. Kaker, muffins, cookies, salater og baguetter croissanter + toast og lignende. I bakgården har vi også en 50 talls iskrembar med STOR ismeny som har åpent hele sommeren og fredag - lørdag resten av året. I april 2015 fikk vi endelig til Norge vår kaffebil som kledelig nok har fått navnet Bønna. Bilen er en Citroen Hy 1967 modell og har rullet rundt i Frankrike intil 2014. Da gikk turen til England for total restaurering og ombygging. Bilen kom til oss i midten av april 2015 og ruller nå rundt i Sandefjord og omegn.
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Godt gjort for en bereist fransk-italiensk kaffeelsker å finne at den beste espressoen er å finne i hjembyen! Koselig er det her, og.

Takk, circusTravel131

Anmeldt 31. oktober 2018

God kaffe, og veldig blid og hyggelig betjening. Koselig atmosfære. En perfekt kaffebar! En herlig bakgård, med isbar!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Trude L
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god Cortado og iskrem. Masse utvalg og hyggelig betjening. Fine omgivelser. Anbefaler å ta turen hit!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 396eirikh
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom halv fem og bestilte is. Det eneste betjeningen var opptatt av var å få stengt og at de hadde hatt åpent i 8-åtte timer. Dårlig service og litt kjedelig å sitte på anken før vi måtte gå.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, L5310AOmonicas
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Flott atmosfære,her kan man sitte å nyte kaffen sin i ro og fred,og nydelige hjemmelagede kaker,veldig hyggelig betjening I bakgården finner du en flott iskrem bar,som er I "Amerikansk"stil.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, AnjaK1174

Reisende som så på Håndverkeren Kaffebrenneri AS, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Håndverkeren Kaffebrenneri AS? Del dine erfaringer!